Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.téma
.týždeň

Prerezaná krajina

.časopis .téma 23.08.2008

Ani dva týždne po prepuknutí rusko-gruzínskeho konfliktu svet presne nevie, čo sa pod Kaukazom udialo a deje. Kto je viac vinný a koľko je vlastne obetí na všetkých stranách. Fakty zatiaľ nie je možné preukázať z nezávislých zdrojov, do Južného Osetska ruská armáda púšťa iba vybrané návštevy.

.týždeň

Mal 21. august 1968 alternatívu?

.časopis .téma 17.08.2008

To, že história nepozná keby, je stará pravda. Uvažovať nad tým, či niektoré udalosti nemohli mať za istých okolností iný priebeh, však nie je nič kacírske.

.týždeň

Slovenskí „reformátori“

.jozef Kučerák .časopis .téma 17.08.2008

Spoločensko-politické dianie na Slovensku v šesťdesiatych rokoch minulého storočia bolo trochu odlišné od tej „pravej“ Pražskej jari v českom prostredí.

.týždeň

Ráno s otcovými puškami

.františek Šebej .časopis .téma 17.08.2008

Noc z 20. na 21. augusta 1968 bola nejaká čudná. Moji rodičia boli na Sliači na liečení a ja som sa pokúšal učiť na skúšku, ktorá mi ešte zostávala na skončenie druhého ročníka. Nebol som doma sám, bol u nás ešte môj kamarát Paľo Dubček a jeho bratranec Peter.

.týždeň

Vzdor bol možný

.časopis .téma 17.08.2008

Rozhovor s českým historikom Jiřím Sukom o tom, či bol august nevyhnuný a či sa dalo vzdorovať dlhšie

.týždeň

Hotelové služby sú problém

.časopis .téma 09.08.2008

Cestovná kancelária Pilgrimtour so sídlom v

.týždeň

Život ako z rozprávky?

.časopis .téma 09.08.2008

Vo svete za divokými lesmi objavte Fairyland – rozprávkovú krajinu. Takto sa začína reklamný spot Slovenskej agentúry pre cestovný ruch, ktorý má v

.týždeň

Vstupy do mesta

.tomáš Gális .časopis .téma 09.08.2008

Do nášho hlavného mesta sa cudzinec môže dostať mnohými spôsobmi. Niekedy to môže vyzerať na poriadny kultúrny šok.

.týždeň

Prestupná stanica

.časopis .téma 09.08.2008

Stretávať na každom kroku prevažne anglicky hovoriacich turistov už nie je nič zvláštne. Nie sú to len solvetní páni či študentíci bohatých rodičov. Poniektorí sem prídu za kultúrou, pamiatkami, iní kvôli lacnému pivu. Väčšina však príde na Slovensko len na dva-tri dni.