Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.médiá
.týždeň

Spoplatnenie sa začína

.eva Čobejová .časopis .médiá 17.04.2011

Projekt Piano, ktorý spoplatní niektoré časti slovenského internetu, sa začal. Zatiaľ iba v skúšobnej prevádzke.

.týždeň

Exkluzívne rozhovory so zločincami a obvinenými

.miroslava Kernová .časopis .médiá 11.04.2011



Prívlastkom exkluzívny zvyknú redakcie označiť rozhovor, na ktorý sú obzvlášť hrdé. Exkluzívny môže byť rozhovor s medailistkou z olympiády či so spevákom Bonom, a označenie exkluzívny sa dá zniesť aj pri rozhovore s dôležitým politikom.

.týždeň

Verejnoprávna Hlava XXI(I).

.matej Gašparovič .časopis .médiá 26.03.2011

Program Slovenskej televízie Hlava XXI. mal študentom otvoriť dvere do sveta. Jeho tvorca, spoločnosť MOW, namiesto toho zanechala dlhy a študentov bez výhier.

.týždeň

Turecko-turčiansky OTO

.elena Akácsová .časopis .médiá 20.03.2011

Rozoberať víťazov diváckej súťaže Osobnosť televíznej obrazovky, kto si čo zaslúžil a nezaslúžil, či dostal cenu za skutočný výkon, alebo za všetko iné naokolo toho, nemá veľký zmysel. Už samo spojenie slov „osobnosť a televízna obrazovka“ je tak trochu oxymoron, nieto ešte osobnosť a hlasovanie. I keď, v tom súčasnom tureckom (telenovela) a turčianskom (Martinka) televíznom marazme je v podstate šokom, že absolútny OTO sa nedostal do rúk žiadnej čítačke správ, ale talentovanému hercovi Lukášovi Latinákovi.

.týždeň

Šéfka ako premrhaná šanca

.lukáš Krivošík .časopis .médiá 12.03.2011

Keď pred pár rokmi fičal televízny program Učeň (The Apprentice) s Donaldom Trumpom, zostával som kvôli nemu každú sobotu do tretej v noci hore. Reality šou z podnikateľského prostredia ukazovala, že snaha a nápaditosť sa cenia, aj keď konkurencia je v biznise tvrdá. Bolo to napínavé, nikoho to nepohoršovalo a podnikanie i podnikatelia boli ukázaní v pozitívnom svetle. Vtedy som si prial, aby sme tento program mali aj na Slovensku.

.týždeň

.týždeň zvíťazil na Pictures of the Year

.štefan Hríb .časopis .médiá 05.03.2011

Robiť kvalitný časopis je v slovenských podmienkach náročné. Robiť v našich podmienkach týždenník, ktorý sa presadí aj v medzinárodnom meradle, si vyžaduje tím tvorivých ľudí, veľkú výdrž a dlhoročnú prácu na spoločnej vízii. Ale robiť na Slovensku časopis, ktorý opakovane porazí Time či National Geographic, je čosi ako zázrak.