Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.médiá
.týždeň

Telebudúcnosť

.radoslav Augustín .časopis .médiá 05.03.2011

Stále to bude najväčšia obrazovka v dome. Ale televízia už nebude len bodom, do ktorého opierate zrak, keď sa vám nechce rozmýšľať. Možnosti, o ktoré sa rozšíri, sú porovnateľné s rozdielom medzi stranou z novín a celým webom. Pretože práve s internetovou stránkou sa televízia spojí.

.týždeň

Nevstúpime do kompetencií manažmentu

.eva Čobejová .časopis .médiá 26.02.2011

Viedol Radu STV v čase Rybníčkovho manažmentu, potom sa neúspešne uchádzal o post riaditeľa STV, dnes je na čele rady, ktorá bude kontrolovať RTVS. Publicista a mediálny analytik Miroslav Kollár.

.týždeň

The Daily – bude to niečo?

.časopis .médiá 19.02.2011

Je Rupert Murdoch vizionár, alebo trpí stareckou demenciou? Podobné nezdvorilé otázky si kládla celá webosféra od chvíle, keď tento globalizovaný Austrálčan oznámil, že spustí denník The Daily, ktorý bude vychádzať na iPade.

.týždeň

Telerozhlas: očista alebo zánik

.miroslava Kernová .časopis .médiá 12.02.2011

Prvá šéfka novej spojenej inštitúcie Rozhlas a Televízia Slovenska Miloslava Zemková prichádza s hlavným cieľom: ozdraviť inštitúciu. Oporou jej má byť bývalý krízový manažér Penty Peter Ondro a jej doterajšia pravá ruka z rozhlasu Ľuboš Machaj.

.týždeň

Extrémne jednoduché spoplatnenie

.eva Čobejová .časopis .médiá 05.02.2011

Tomáš Bella mal na starosti Sme.sk, potom spoluzakladal firmu NextBig a dnes sa podieľa na projekte, ktorý prinesie významnú zmenu pre čitateľov internetových vydaní slovenských novín a časopisov.

.týždeň

Mojsejová ako Trump

.radoslav Augustín .časopis .médiá 30.01.2011

Úspešný a bohatý manažér – miestna ikona kultúry orientovanej na úspech a peniaze – si vyberá z niekoľkých adeptov v bielych golieroch svojho budúceho spolupracovníka. Výhrou je exkluzívna pracovná zmluva. Taká je základná idea šou The Apprentice (v preklade Učeň), ktorá prichádza na Slovensko a prináša si povesť úspešného programu. Takmer tridsať miliónov divákov finálovej časti a status symbolu úspešnej reality šou.

.týždeň

Dva pohľady dopredu

.radoslav Augustín .časopis .médiá 16.01.2011

Tri roky dozadu JOJ na 1. apríla oživila televízne hlásateľky. Ako vtip sa páčili. O pár mesiacov stanica spúšťala svoj druhý kanál, ladený do retra. A hlásateľky boli späť a s nimi aj distingvovaný prejav a precítene čistá slovenčina pri vyslovovaní fráz typu “pozrime sa spolu, čo majú nové naši protagonisti”.

.týždeň

Nevytunelujem rozhlas

.eva Čobejová .časopis .médiá 16.01.2011

Anna Sámelová viedla spravodajstvo v Slovenskom rozhlase, teraz vedie spravodajstvo verejnoprávnej televízie.