Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.voľby 2012
.týždeň

Čo sa stalo?

.martin Slosiarik .časopis .voľby 2012

Prekvapením volieb nie je ani tak skutočnosť, že Smer-SD získal v parlamente nadpolovičný počet mandátov, ale skôr to, ako zdrvujúco zvíťazil.

.týždeň

Kampaň pravice zlyhala

.marián Timoracký .časopis .voľby 2012

Odpoveď na otázku, ktorá politická strana mala najlepšiu volebnú kampaň, je jednoduchá. Stačí si porovnať výsledky volebných preferencií pred spustením kampane s oficiálnymi výsledkami volieb.

.týždeň

Samovládca Fico

.martin Hanus .jozef Majchrák .časopis .voľby 2012

V nedeľu ráno sme sa zobudili do novej krajiny. Smer získal omnoho väčší percentuálny podiel hlasov než HZDS vo svojich najlepších časoch. Robert Fico má na vládnutie mandát ako nikto pred ním.

.týždeň

Balansovanie nad priepasťou

.lukáš Krivošík .časopis .voľby 2012

Ekonomickým majákom pre celú krajinu je cieľ vpratať budúci rok deficit do 3 percent HDP. Bude si to vyžadovať kombinované zvýšenie niektorých daní a zníženie výdavkov štátu.

.týždeň

Víťazi a porazení

.martin Hanus .jozef Majchrák .eva Čobejová .jaroslav Daniška .lukáš Krivošík .marek Vagovič .časopis .voľby 2012

Zo soboty na nedeľu sme boli v straníckych centrálach parlamentných strán, v ktorých sa čakalo na volebné výsledky. Niekde panovala radosť, inde opatrnosť alebo depresia.

.týždeň

Odhad volebných výsledkov

.martin Slosiarik .časopis .voľby 2012

Posledný týždeň pred voľbami asi neostáva nič iné, než sa zamyslieť nad tým, do čoho môže táto nezvyčajná predvolebná kampaň vyústiť z hľadiska volebných výsledkov.

.týždeň

Internet a nihilizmus

.marián Timoracký .časopis .voľby 2012

O role spravodajských hier v práve prebiehajúcej predvolebnej kampani už bola reč. Tentoraz si posvieťme na ďalšie faktory a atmosféru, v ktorej sa voľby uskutočnia.

.týždeň

Noví centristickí populisti

.martin Slosiarik .časopis .voľby 2012

Fenomén nových politických strán, ktoré sa na Slovensku objavujú pred parlamentými voľbami, je opäť aktuálny. V slovenskej populácii existuje doslova nevyčerpateľný potenciál voličov, ktorých dokážu nové strany znovu a znovu osloviť.

.týždeň

Spravodajské služby v kampani

.marián Timoracký .časopis .voľby 2012

Táto predvolebná kampaň je zvláštna. Má viacero rovín. Prvá, o ktorej už bola reč, je „oficiálna“ rovina komunikácie – nudné, nič nehovoriace bilbordy, nevýrazné slogany, „povinné jazdy po Slovensku“.

.týždeň

O zatracovaných prieskumoch

.martin Slosiarik .časopis .voľby 2012

Je zjavné, že význam výskumov verejnej mienky narastá. Dnes sa už žiadna seriózna predvolebná kampaň nezaobíde bez toho, aby jej kľúčové posolstvá a celkové nastavenie parametrov kampane neboli najskôr otestované v cieľovej skupine potenciálnych voličov.

  • 1
  • 1. stránka z 2
  • 2