Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.voľby 2012
.týždeň

Hovoriace hlavy a šťastné rodinky

.marián Timoracký .časopis .voľby 2012 29.01.2012

Nadviažem na Martina Slosiarika, ktorý minulý týždeň na tomto mieste poukázal na pravdepodobnosť historicky najnižšej volebnej účasti. Keďže politické strany poznajú predvolebné prieskumy a o tejto hrozbe vedia, dalo by sa očakávať, že sa budú všemožne snažiť zmobilizovať svojich sympatizantov. Aká je však realita?

.týždeň

Váhajúci pravicoví

.martin Slosiarik .časopis .voľby 2012 22.01.2012

Prieskumy verejnej mienky zatiaľ poukazujú na pravdepodobnosť historicky najnižšej volebnej účasti. Rozhodnutosť občanov zúčastniť sa na parlamentných voľbách dosahuje úroveň približne 45 percent.

.týždeň

Volebná kampaň ako boj

.marián Timoracký .časopis .voľby 2012 15.01.2012

Do volieb ostávajú necelé dva mesiace. Volebné štáby naostro spúšťajú kampane, ktoré si pripravili počas Vianoc. Bude to neľútostný boj. Bilbordy, mítingy, posolstvá. O čom budú? Urobme si najprv náčrt bojovej situácie.

.týždeň

Prepadnutých hlasov môže byť veľa

.martin Slosiarik .časopis .voľby 2012 08.01.2012

Najskôr redakčná poznámka: na tomto mieste budeme až do marcových volieb zverejňovať texty sociológa Martina Slosiarika a odborníka na marketingovú komunikáciu Mariána Timorackého, ktorí budú analyzovať nálady voličov či priebeh volebnej kampane. Začíname textom Martina Slosiarika.

  • 1
  • 2
  • 2. stránka z 2