Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.promotion
V biznise sa treba neustále inšpirovať

V biznise sa treba neustále inšpirovať

.michal Novota .promotion .promotion 03.04.2017

Tancuje, bloguje a doma by mal rád zoo, no manželka nepustí. Chce, aby sa riaditelia slovenských firiem pripravili na budúcnosť, preto 20. apríla do Bratislavy pritiahne päť svetových rečníkov na konferenciu World of Tomorrow. Jiří Ščobák.

.týždeň

Filantropi nápadov

.redakcia .časopis .promotion 14.03.2015

Byť mladý a mať dobrý nápad nie je ťažké, ale posunúť ho do realizácie môže byť problém financií. A nájsť donora, ktorý by za svojou investíciou nevidel len biznis, je takmer nemožné. Zhmotniť zaujímavú myšlienku však umožňuje grant od Nadácie Tatra banky.

.týždeň

Pomáha nám mladý kmeň klientov

.redakcia .časopis .promotion 13.12.2014

V roku 2015 sa začnú vyplácať prvé dôchodky sporiteľom z druhého piliera. O tom, ako sa to dotkne DSS-iek, sme sa porozprávali s predsedníčkou predstavenstva dôchodkovej správcovskej spoločnosti VÚB GENERALI Beátou Haramiovou.

.týždeň

Daňový antivírusový systém

.denisa Gdovinová .časopis .promotion 22.11.2014

Štát by mal podľa neho vytvoriť prostredie, v ktorom sa neoplatí podvádzať. Miloslav Karaffa, zakladateľ prešovskej firmy Elcom, je dnes najväčším producentom registračných pokladní na Slovensku.

.týždeň

Keď sa IT zelená

.lukáš Krivošík .časopis .promotion 08.11.2014

„Snažíme sa spájať veci, ktoré sú zdravé, šetria životné prostredie a súčasne dávajú ekonomicky zmysel,“ hovorí šéf spoločnosti VNET Vladimír Kupčo. Jeho telekomunikačná spoločnosť zavádza do svojho fungovania pozoruhodné zelené prvky.

.týždeň

Informační bodygardi

.lukáš Krivošík .časopis .promotion 04.10.2014

Bezpečnosť informačných technológií sa čoraz naliehavejšie týka nielen jednotlivcov či štátnej správy, ale aj súkromných firiem. Človek nikdy nevie, kto môže mať záujem o know-how spoločnosti alebo iné informácie, ktoré sa z firemných počítačov a serverov dajú vyťažiť.

.týždeň

Škatuľkovanie nie je hazard

.pavel Škriniar .časopis .promotion 01.06.2014

Množstvo vášní je vyvolávaných diskusiami o segregácii či segmentácii. Vo svete financií takéto vzplanutia nehrozia. Tam je totiž každý poctený, ak ho označia za „iného“, teda nie bežného. Rozdeľovanie klientov podľa určitých kritérií je v bankovníctve úplnou samozrejmosťou.

.týždeň

V cestovaní hľadám hlbší zmysel

.peter Bálik .časopis .promotion 25.01.2014

Už dvadsať rokov cestuje do rôznych tajomných kútov sveta, aby na cestovateľskom festivale BUBO bál, ktorý sa uskutoční 1. a 2. februára v bratislavskej Inchebe (Expo Aréna), porozprával svoje zážitky. Zakladateľ populárnej cestovky BUBO Travel Ľuboš Fellner.

.týždeň

Šokujúce predpovede

.steen Jakobsen .časopis .promotion 12.01.2014

Saxo Bank vydala svoju každoročnú zbierku šokujúcich predpovedí pre nový rok. Aj keď je pravdepodobnosť každej z predpovedí nízka, nie sú úplne od veci. Čo najhoršie sa hypoteticky môže odohrať v roku 2014?

.týždeň

Koučing v práci manažéra a lídra

.lukáš Krivošík ..ako je to (s)právne .promotion 16.09.2013

Kedysi platilo, že úspešným šéfom stačila vysoká mzda a luxusné vozidlo. Dnes však top manažéri, a postupne aj strední manažéri, požadujú ešte niečo iné: pýtajú sa, čo im práca prinesie aj z hľadiska ich osobného rozvoja, kto alebo čo im bude podporou.