lebo, vieme, nedívať sa na komerčné televízie, kým vysielajú reklamu, je vlastne útok na ich existenciu a to si ja veru na tričko nevezmem. A tak som sa naozaj díval aj na reklamy a možno aj úspešne, lebo hoci si konkrétne žiadnu z tých reklám nepamätám, možno podprahovo zaúčinkovali, lebo som kúpil iný saponát, ako kupujeme zvyčajne.
Ale späť k seriálom, k Ivete a Dunaju. Prvý je o dievčine z Trebišova, druhý o obchodnom dome v Bratislave; určujúcou kvalitou prvého je írečitý východniarsky dialekt, druhého atraktívne historické vymedzenie; a najviac ma na nich bavilo, že v istej chvíli, neviem, kedy presne, som sa na ne prestal dívať zvrchu.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.