Vypočujte si audio nahrávku článku
čo je azda najdôležitejšie, s extrémne oddanou globálnou diváckou základňou, ktorá síce sama seba ako fanúšikov vážnej hudby neidentifikuje, avšak rok čo rok si na Nový rok pred obedom sadá k televízoru, aby sa na hodinu až dve, nechala očariť objektívnou krásou.
Desiatky miliónov ľudí po celom svete, najšťastnejší priamo na mieste, záujem o vstupenky je taký veľký, že sa o ne musí losovať, ich cena pritom nehrá žiadnu dramatickú úlohu, rozpredali by sa, aj keby boli podstatne drahšie, ako sú.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.