ak je to veľký film, je veľká, ak malý, no, rozumieme si, malá. Potom, po prvom premietacom víkende, prídu čísla návštevnosti a to je veru často smutné čítanie. Nič, zase sa to nechytilo, pozrieť sa prišla hŕstka, v lepšom prípade hrsť, ale žiadne davy, čo vo výsledku môže znamenať aj to, že po troch týždňoch od premiéry sa z kín jednoducho stratí. Našťastie, ešte stále sa stáva aj to, že po vlažnejšom začiatku začne film prekvapovať.
Spustí sa tá najlepšia kampaň, šuškanda. Ľudia si povedia. Jedni chvália, druhí brýzgajú, ale film sa dostal do rečí, a to už je polovičná výhra, signál, že v kinách vydrží aspoň o trocha dlhšie. Mesiac, možno mesiac a pol, čo je úspech vždy, keď nejde o taký ten priamočiary blockbuster orientovaný na rýchlu spotrebu.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.