spoločnosť Deloitte vydala prieskum s názvom Gen Z and Millennial Survey, ktorý sa zaoberal rovnováhou medzi pracovným a súkromným životom u mileniálov (ročníky 1980 – 1995) a generácie Z (ročníky 1996 – 2009). Práca má po rodine a priateľoch najväčší vplyv na tvorbu identity človeka – u generácie Z je to 49 % a u mileniálov až 62 %. Niet sa čomu čudovať, práci venujeme značnú časť dňa, pretože sme odkázaní na príjmy z nej. Až polovica mileniálov a generácie Z priznala, že žije od výplaty k výplate, a preto si ešte vo voľnom čase privyrába. To je len jedna skupina zanedbávajúca čas pre seba.
Ďalšiu skupinu tvoria tí, ktorí majú také množstvo aktivít – mnohé z nich nemusia súvisieť s ich zamestnaním –, že zostávajúci voľný čas venujú chodu domácnosti a krátkemu oddychu pri seriáli alebo knihe. Na viac im nezostal čas ani energia.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.