doba makrónkového ošiaľu, ktorú na prelome tisícročí spustil Piérre Hermé, keď odišiel z veľkého cukrárskeho domu Ladurée do Tokia a založil si svoju prvú pobočku so zlepovanými mandľovými pusinkami, je dávno preč. Cukrársky svet sa posunul od fascinácie ohňostrojom chutí ukrytom v jednom malom koláčiku k ďalším cukrárskym zázrakom, ktoré prináša nová generácia. A svet sa zrýchľuje.
Zatiaľ čo Pierre Hermé spravil zo svojej cukrárne módny dom cukroviniek a novinky vypúšťal do sveta v jesenných a jarných kolekciách – dokonca aj nafotených podobne, akoby to robil Chanel so svojimi kolekciami do Vogue či Numera –, nová generácia cukrárov už naplno využíva všetko, čo ponúkajú sociálne siete. A tak sa o najnovšej novinke v cukrárni Cedric Grolet Opera dozvedáme v sekunde jej zverejnenia v dynamickom a pestrofarebnom videu, kde nám potetovaný cukrár s rozžiareným a francúzsky uvoľneným úsmevom ukazuje, ako ľahko a bez problémov ho vytvoril.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.