markus Reuter sa takisto upísal rodine stickistov (na tento nástroj sa nehrá brnkaním, ale tappingom – doklepávaním strún). Tretím do mariáša bol Pat Mastelotto, takisto ako Tony kmeňový člen len nedávno ukončených King Crimson. Treba povedať, že mariáš to bol diabolský. Duch materskej kapely v zostave Stickmen žije. Či už je to frippovský sound Reutersa, ktorý možnosti sticku a loopových techník posúva úspešne ďalej, alebo bubeníka Mastelotta. Ten stojí v záplave nepravidelných rytmov crimsonovskej hudby ako neotrasiteľný pilier, bez ktorej by tejto hudbe chýbal „grunt“ - základ.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.