Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.téma
.týždeň

Náboženstvo: čerstvá horúca káva

.časopis .téma 02.03.2008

Keď som začala rozmýšľať nad Starbucksom, spomenula som si na lyžiarske stredisko v Colorade, kde som kedysi pracovala.

.týždeň

Coffee & Co.: Stále je tu priestor

.robert Žitňanský .časopis .téma 02.03.2008

Ako hodnotí toto podnikanie a jeho budúcnosť Miroslava Vatajová, marketingová manažérka najsilnejšej kaviarenskej siete na Slovensku?

.týždeň

Coffee & Go: Veľké mestá sú atraktívnejšie

.robert Žitňanský .časopis .téma 02.03.2008

O skúsenostiach a plánoch jediného výhradne „slovenského“ kávového reťazca hovorí jeho marketingová manažérka Zuzana Balážová.

.týždeň

Ako som zakladal Starbucks

.robert Žitňanský .časopis .téma 02.03.2008

Keď sa vlani skončili letné prázdniny a dovolenky, prepadla ma túžba pritiahnuť k nám Starbucks. Kvôli atmosfére a káve, ale aj ako symbol, že veci sa tu hýbu k lepšiemu. A tak som to úplne vážne skúsil a napísal im e-mail s otázkou, čo môžem urobiť pre to, aby sem Starbucks prišli.

.týždeň

Starbucks!

.robert Žitňanský .časopis .téma 02.03.2008

Bol to jeden malý obchodík s kávovými zrnami na roku mestského trhoviska Pike Place Market v americkom Seattli. Dnes je to nadnárodná spoločnosť, ktorá v pití kávy určuje trendy a vkus. Nie je to obyčajný „americký príbeh“. Je to Starbucks story.

.týždeň

Dva svety

.martin Lobotka ..ako je to (s)právne .téma 24.02.2008

Prvá žiadosť o článok, ktorý by porovnával kvalitu a priebeh ekonomického vzdelávania na Ekonomickej univerzite v Bratislave a na CERGE v Prahe, mi spočiatku pripadala ako nešťastná. Takže bez márnenia slov – porovnávať CERGE a EU je absolútne nemožné.

.týždeň

Stavili sme na kvalitu

.martin Hanus .časopis .téma 24.02.2008

Rozhovor s Pavlom Brunovským, profesorom na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky.

.týždeň

Bude tu raz univerzita aj pre ekonómov?

.časopis .téma 24.02.2008

Hoci slovenská ekonomika sa od novembra 1989 zmenila na nepoznanie, ekonomické vzdelávanie a vedecký výskum ostávajú na Slovensku v dosť bezútešnom stave. Kedy konečne vstúpi Ekonomická univerzita, najväčšia vzdelávacia inštitúcia v oblasti ekonómie, do tretieho tisícročia?