Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.médiá
.týždeň

Mediár Eleny Akácsovej

.elena Akácsová .časopis .médiá 31.10.2009

Nie je to tak dávno, čo mali mnohé krajiny vznešený ciel dosiahnuť všeobecnú gramotnosť. Chceli dosiahnuť stav, keď každý obyvateľ bude vedieť písať aj čítať.

.týždeň

Treba nám verejnoprávne médiá?

.eva Čobejová .časopis .médiá 25.10.2009

Médiá verejnej služby – je o ne ešte záujem? A aký je vlastne záujem verejnosti o médiá, ktoré jej majú slúžiť?

.týždeň

Mediár Eleny Akáczovej

.elena Akácsová .časopis .médiá 25.10.2009

Absurdné žaloby na všetko možné, od výrobcov mikrovlniek, že neupozornili na nevhodnosť sušiť v nich domáce zvieratá, až po McDonald, že ich jedlo prekvapivo spôsobilo obezitu, boli doteraz špecialitou Američanov.

.týždeň

Mediár

.elena Akácsová .časopis .médiá 18.10.2009

Európa je plná sociálnych inžinierov, ktorí nielenže vedia lepšie, čo človeku prospieva, ale ktorí majú v rukách aj moc, aby do jeho života v mene jeho šťastia a zdravia aj aktívne strkali nos a chránili ho pred vlastnou blbosťou a nestriedmosťou.

.týždeň

Mediár

.elena Akácsová .časopis .médiá 11.10.2009

Hrubý domáci index šťastia je v Amerike najvyšší počas sviatkov, ako sú Vďakyvzdanie, Vianoce či Veľká noc.

.týždeň

Reportéri narazili, Mečiarovci prerazili

.eva Čobejová .časopis .médiá 11.10.2009

Čaro nechceného – to sa podarilo vykúzliť vedeniu STV minulý týždeň. Svoju nezávislosť demonštrovalo hneď dvakrát.

.týždeň

Mediár

.elena Akácsová .časopis .médiá 03.10.2009

Práve som začala písať tento mediár o najnovšom výmysle francúzskych politikov, ktorí chcú presadiť, aby bola každá digitálne upravovaná fotografia v médiách povinne označovaná výrazným upozornením, že fyzická podoba na fotografii je zmenená retušovaním, a ochrániť tak krehkú psychiku normálne urastených ľudí, ktorí sa s tými nerealisticky dokonalými bytosťami porovnávajú, trápia a hladujú, keď sa stali dve veci.