Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.fenomén
.týždeň

Kúpeľný príbeh pána Ľudovíta

.eva Čobejová .časopis .fenomén 20.09.2008

V dejinách slovenskej architektúry sa Kolonádový most v Piešťanoch spomína ako jedno z vrcholných diel 20. storočia.

.týždeň

Na počiatku bolo logo

.tomáš Gális .časopis .fenomén 14.09.2008

Značky. Stretávame ich od rána do večera: Colgate, Rajo, H&M, Peugeot, Microsoft, Pizza Hut, Coca Cola, Marlboro, Starbucks, iPod, Zlatý bažant, Markíza... Lezú na nás zo skrine, z obrazovky,

.týždeň

Podľa značiek sa orientuje každý

.tomáš Gális .časopis .fenomén 14.09.2008

S Richardom Fekete zo spoločnosti Maxman Consultants o význame značiek, ich kulte a dôvodoch, ktoré vedú k ich zmene

.týždeň

Ľudstvo bude potrebovať značky stále

.tomáš Gális .časopis .fenomén 14.09.2008

S Pavlom Bálikom z Katedry vizuálnej komunikácie VŠVU o potrebe a zmysle loga ako aj krajine neobmedzených možností

.týždeň

Mesto v meste

.tomáš Gális .časopis .fenomén 31.08.2008

Ešte pred desiatimi rokmi sme ich u nás nepoznali. Hovorilo sa, že sa neuživia, ale dnes sú samozrejmosťou a ustavične pribúdajú ďalšie. Navštevuje ich čoraz viac ľudí, ktorí v nich míňajú čoraz viac peňazí. Nákupné centrá.

.týždeň

Ježiš v Auparku

.časopis .fenomén 31.08.2008

Všetko pod jednou strechou, ten slogan nie je nový, lákavý prísľub otváral dvere už do Prioru smutnej pamäti, a to v Priore v žiadnom prípade nebolo všetko.

.týždeň

Sziget a Pohoda

.jk .časopis .fenomén 23.08.2008

Je to lepšie ako na Pohode? Sziget sa s Pohodou nedá porovnať. Sziget je oveľa lepší než Pohoda. Pohoda je Sziget v malom. Pohoda je najlepšia, Sziget na ňu nemá... To všetko počuje človek od návštevníkov obidvoch festivalov. Jednému sa páči viac tam, inému tu.

.týždeň

Dva mesiace na Szigete

.veronika Mészáros .časopis .fenomén 23.08.2008

Na festivale Sziget, ktorý má od roku 2000 stabilné miesto v mojom letnom kalendári, som strávila ako návštevníčka doposiaľ 64 dní, teda spolu viac než 2 mesiace. V

.týždeň

Ostrov pokladov

.časopis .fenomén 23.08.2008

Priemerný Slovák ovláda niekoľko maďarských slov. Okrem halászlé