Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Prečo sme škrtli Fica

.štefan Hríb .časopis .editorial

Nebýva zvykom, aby noviny pred voľbami robili celoplošnú kampaň s preškrtnutým predsedom vlády. .týždeň to práve začal robiť a bude to tak robiť až do volieb. Máme na to veľmi vážne dôvody.

Tieto voľby považujem za veľmi dôležité, pretože rozhodnú, či sa Slovensko bude naďalej uberať cestou korupcie, zmenšovania slobody a primitivizmu. Nechceme to. Toto je spoločný postoj celej našej redakcie, a preto sme sa rozhodli povedať hlasné nie. V nasledujúcich dvoch týždňoch budete od nás počuť to, čo by mala kričať najmä opozícia.
Úvodom mi dovoľte popísať, čo všetko sme sa počas dvoch predvolebných týždňov rozhodli urobiť.
V rukách držíte špeciálne vydanie .týždňa so zvýšeným nákladom. Je to špeciálne, volebné, takmer monotematické číslo, ktorým vyjadrujeme svoj postoj k budúcnosti tejto krajiny. Vyjadrením celého čísla je obálka. Už naozaj nechceme tohto pána na čele vlády. Nie je to osobné. Len nechceme hrubé Slovensko, ale slušnejšiu krajinu.
V tomto vydaní .týždňa nájdete aj našu volebnú nálepku. Vyzývam vás, aby ste ju umiestnili na viditeľné miesto. Nálepiek je 100-tisíc, takže máme spoločne šancu zaplaviť Slovensko správou, ktorá je dôležitá. Ak to urobíte, pomôžete upozorniť nerozhodnutých, o čo v týchto voľbách ide.
Súčasťou našej kampane sú aj bigbordy v štyroch mestách. Ak ich pri cestách uvidíte, prosím vás, aby ste ich odfotili a fotky šírili všetkými cestami, napríklad po internete. Aj to bude náš spoločný príspevok k možnej zmene.
Čosi výrazné povieme aj v dennej tlači, v televíziách a na sociálnych sieťach. Súčasťou našej akcie sú totiž známe osobnosti, ktoré odvážne povedali, čo si o tejto vláde myslia a prečo jej chcú urobiť škrt cez rozpočet. Veľmi si vážim ich ochotu a jasný postoj. Budeme veľmi radi, ak klipy s ich výpoveďami rozšírite medzi čo najviac ľudí. Klipy nájdete na našej stránke www.tyzden.sk Máme ich k dispozícii aj v redakcii, pošleme vám ich veľmi radi mailom. Žiadajte si ich na adrese tyzden@tyzden.com. 
Týmto číslom sa začína naša dvojtýždňová akcia. Je to zrejme prvýkrát, čo sa médium na Slovensku zapája priamo do volebnej kampane. Robíme to vedome. A vyzývam vás všetkých na spoluprácu, hľadanie ďalších nápadov a ich spoločnú realizáciu.
Nie je nám jedno, aké bude Slovensko. 
Všetci máme ešte dva týždne.
PS: Som šokovaný. 20 rokov od pádu komunizmu sú slobodné médiá znovu umlčiavané. A nielen štátom. Súkromné televízie Markíza a TA3 odmietli odvysielať riadne objednanú inzerciu časopisu .týždeň, v ktorej sme vyzvali ľudí voliť. Vyzývam všetkých našich sympatizantov, aby vážne posolstvo Antona Srholca, Michala Kaščáka, Stana Dančiaka, Veca a ďalších osobností k blížiacim sa voľbám šírili namiesto neslobodných televízií sami. Verím, že sloboda zvíťazí nad strachom a poslušnosťou.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite