Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Popcorn Juraja Malíčka

.juraj Malíček .časopis .kultúra

Martin Scorsese, Mick Jagger, Rich Cohen a Terence Winter stoja za novým seriálom HBO Vinyl. Prvých dvoch azda predstavovať netreba, Winter je sivá seriálová eminencia minimálne od čias Sopranovcov a Rich Cohen je prominentný novinár a spisovateľ, autorita z hľadiska žurnalistiky a moderných dejín presahujúca ostatných troch pánov minimálne o hlavu.

Títo štyria páni vytvorili seriál, ktorého prvá takmer dvojhodinová epizóda, režírovaná Scorsesem osobne, nás núti znova prehodnotiť už jestvujúce štandardy. Prvé, čo sa ponúka, sú nové možné reklamné slogany – čosi v zmysle „kde iní končia, my začíname“, alebo „dobehnúť nás nemožno, ale dá sa bežať oproti“, alebo „je zbytočné naskakovať do vlaku, keď lokomotíva sa už odpojila“ – všetky skrátka svorne tematizujúce, že HBO je svoja vlastná liga.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite