archív čísel
najčítanejšie
-
Úspech srdca
prečítané 1850x -
Problém Daniela Lipšica
prečítané 845x -
Každý deň zápasím o pokoru
prečítané 835x -
Strieľal na Heydricha
prečítané 720x -
Lipšicova nová strana
prečítané 622x
týždeň klasické predplatné
Objednajte si polročné alebo ročné predplatné časopisu .týždeň!
týždeň webové predplatné
Chcete si prečítať časopis .týždeň cez internet? Zaplaťte si vstup do elektronického vydania.
články
rssKDH pomaličky skončí
Jeho víťazstvo je vraj správou, že regionálne štruktúry pravice fungujú zle. Najskôr chce urobiť audit a potom vybudovať niečo, čo nemá žiadne iné mesto na Slovensku. Nový primátor Trenčína Richard Rybníček.
.jaroslav Daniška .jozef Majchrák5. december 2010 | prečítané 13843x | reagovalo 24 ľudí
...pokračovanie nájdete v aktuálnom čísle na stánkoch
Diskusia (24)
-
.kdh pomalicky , dúfam , nekončí od .jaroslav z Dev. N. Vsi | 27. december 2010 23:28
kdh má svoje problémy,ale určite menej deštruktívne ako iné politické strany u nás preto si myslím že zostáva najstabilnejšoím relevantným politickým subiektom. myslím si tiež že vznik kds má na revitalizáciu kdh pozitívny dopad lebo si musí uvedomovať že v opač nom prípade je tu pripravená alternatíva. Vladimír , František a spol., blahoželám a držím palce!
-
.kDH nekončí od .swen | 26. december 2010 20:37
Útoky na KDH tu boli od jej vzniku a budú stále pokial bude na Slovensku na žive čo i len jeden bolševik , ktorý je katolícky založeným Slovákom bližší než boli Ferko Mikloško či Ján Čarnogurský. Divím sa že po tolkých útokoch Mečiara a Slotu na KDH toto hnutie ešte stále existuje a prežilo aj eštébácke útoky HZDS a SNS. Akúže škodu to narobilo KDH na Slovensku podla Vás súdruh Korka? Pre takých červených zaslepencov ako ste VY a Vám podobných ateistických magorov bude KDH stále trnom v oku. Kurevníci Mečiar a Slota sú Vám stokrát milš
-
.ako ďalej v KDH ? od .luč | 21. december 2010 22:46
Som v KDH od samého začiatku. boll som aj v predsednictve jedného OKC. V KDH je veľa slušných ľudí,ale tí sa presadzujú veľmi ťažko. Pôsobim v komunalnej politike už štvrté volebné obdobie ako poslanec. Myslim si,že KDH ovláda kabinetná politika.Keď nepoznáte ľudi zo svojho okolia napr. v rade KDH takého okresu, tak Vás ťažko zvolia do nejakých štruktúr. Aj v tomto období do vyšších funkcii sa dostalo veľa ľudí,ktorí ktorí na tú ktorú funkciu nemajú patričné vzdelanie,sú tam dosadení a títo ľudia bez výberoveho konania môžu narobiť iba škody. V obci Vás ľudia volia podľa toho ako Vás poznajú a nie podľa politickej strany.Robite pre ľudí,v každom človeku musite vidieť a porozprávať sa s druhým človekom ako keby ste sa rozprávali s Bohom. KDH prežije aj keď KDH stárne,ale je aj veľa mladých ľudí,len nebať sa dať im priestor na presadenie sa a nie držať iba svoje liace a záujmy a treba vedieť aj správny čas odísť z komunalnej politiky.Vidím to aj na sebe,že toto štvrté volebné obdobie je už dosť. Ale pokiaľ to pôjde tak to dokončim.V obci treba mať oči a uši otvorené pre každého človeka.Na každé zasadnutie Obecného zastupiteľstva je treba byť pripravený poznať zákony štátne a od toho sa odvíjajú aj Všeobecné záväzné zariadenia to sú zákony obce. Takto si predstavujem politiku v tej ktorej strane.Len keď budú riadné nastavené Smernice a tie by mali robiť slušní ľudia a aj vzdelaní na tu ktoru oblasť verejného života.To by bol taký môj pohľad ako ďalej v politike.
-
.... od .antonius | 19. december 2010 15:56
To, čo povedal pán Rybníček o KDH na regionálnej úrovni - Trenčína , na 100% platí aj o KDH v regióne Topoľčany . Pán predseda KDH okresu Topoľčany = kult osobosti á la Ľubomír.
-
.komunalne volby od .sucan | 15. december 2010 17:47
Komunalne volby by mohli byt prikladom zmeny sucasneho politickeho marazmu politickych stran v statnej sprave. Politicke strany su vsetky zavisle na sponzoroch (zbohatlik, ten co na to ma), jednoduchi ludia nemozu nic zmenit lebo nemaju na sponzorovanie stran. Malo by prist k zmeme volebneho systemu t.j. oslabeniu vplyvu politickych stran a posilneniu vplyvu volica. Uplne suhlasim z nazorom Rybnicka a drzim mu palce!.
-
.pre uja Petra od .jano | 14. december 2010 23:19
Milý Peter. Ak by bolo KDH narobilo toľko prešľapov čo Hagyari v Prešove, bolo by zadupané pod čiernu zem. Preto, že to spravil Hagyari, bolo mu to pripočítané k dobru a vyhral voľby. Nemá to logiku, ale je to tak. Ľudia by chceli, aby tu vládlo Dobro. Nevolia tak. Poctivého človeka ohodnotia ako suchára. Záletníka, lamača ženských sŕdc, prezliekača kabátov ako úspešného človeka. Dobro je však s týmito vlastnosťami nezlučiteľné.
-
.kDH nekončí. od .michalko | 14. december 2010 20:30
Ešte dlho tu bude klamať a intrigovať a snažiť sa podriadiť Slovensko Vatikánu/cirkvi. Ale jeho vplyv sa bude postupne zmenšovať a o to viac budú kdháci agresívni a zlí.
-
.uzašny rozhovor s vybornými odpovedami od .drahoslava | 14. december 2010 20:11
Dakujem pekne za tento rozhovor. Raz som sa zucastnila jednej live diskusie s panom Rybnickom a bolo to rovnako dobre, a nazivo snad este lepsie. Je to skromny a velmi mudry clovek, ktory vie, kam kraca a KTO je nad nim. A uplne vystihol pravdu o KDH. Volila som ich cele roky, ale pri poslednych volbach som radsej nesla volit. Skoda, ze "palkovci" neexpandovali viac. Snad v buducnosti vznikne nova krestansko-demokraticka strana bez toho, aby to musela mat v nazve, ale v praxi by jej "krestanska" bolo iba na hanbu a pritaz.
-
.dobre od .jzivago | 14. december 2010 17:30
činnosť koaličmých strán na okresnej úrovni-je to fakt otras a veľké sklamanie - a to som verný volič KDH - fakt je mi z toho na nič - pán Rybníček to vystihol na 100% - pán Rybníček, držím palce, nech sa Vám darí
-
.uvidime od .rybnicek2 | 14. december 2010 16:18
uvidíme o rok, o dva... či nakoniec neodíde s hanbou, tak ako zeler!!!
-
.klinec po hlavicke... od .ujoPeter | 14. december 2010 15:11
trafil Rybnicek ... tak to je presne na regionalnej urovni ... ovsem ak niekto "radovejsich" clenov upozorni "vyssich" na neprimerane kseftiky lokalnych politrukov, odnesie si to sam az kym nieco nepraskne ... alebo sa na nich volici nevykaslu ... Este by som upozornil na "nezavisleho" Hagyiariho v Presove ktory miestnu "pseudopravicu" drvivo porazil uz druhykrat ... a v prvom volebnom obdobi sa musel opriet o taku zvlastnu kombinaciu so Smerakmi (napriek nepriatelstvu so zupanom Chudikom;) ... pretoze pravicova partia mu nevedela zabudnut interrupciu ich nekrestanskych kseftov ;-)
-
.klinec po hlavicke... od .ujoPeter | 14. december 2010 15:09
trafil Rybnicek ... tak to je presne na regionalnej urovni ... ovsem ak niekto "radovejsich" clenov upozorni "vyssich" na neprimerane kseftiky lokalnych politrukov, odnesie si to sam az kym nieco nepraskne ... alebo sa na nich volici nevykaslu ... Este by som upozornil na "nezavisleho" Hagyiariho v Presove ktory miestnu "pseudopravicu" drvivo porazil uz druhykrat ... a v prvom volebnom obdobi sa musel opriet o taku zvlastnu kombinaciu so Smerakmi (napriek nepriatelstvu so zupanom Chudikom;) ... pretoze pravicova partia mu nevedela zabudnut interrupciu ich nekrestanskych kseftov ;-)
-
.štúrovcovi od .frn | 14. december 2010 14:26
ty si si za Rybnicka asi nikdy neprepol na STV2, vsak?
-
.kDH by malo skončiť rýchlo. od .korka | 14. december 2010 08:45
Ak by malo končiť pomaly, narobí ešte veľa škody. Podobne, ako veľa škody narobila SDKÚ, SMER či HZDS. Teda - už by mal byť koniec všetkým stranám a hnutiam, už by mal byť koniec tým nechutným rozkrádačkám, už by mal byť koniec tomu, aby novoprišelci do najvyšších úradov bez akejkoľvek odbornej praxe dostávali 3-*násobnmé platy a dávali na vedomie svoje "nadľudstvo" len vďaka svojej straníckej príslušnosti. * Ten, kto vymyslel straníctvo bol asi poriadny bastard.
-
.od od .mato | 13. december 2010 22:38
Richarda Rybnicka asi zacnem zboznovat tak, ako zboznuje 35% tohto naroda Roberta Fica. Rozhovor bol velmi dobry.
-
.od od .mato | 13. december 2010 22:36
Richarda Rybnicka asi zacnem zboznovat tak, ako zboznuje 35% tohto naroda Roberta Fica. Rozhovor bol velmi dobry.
-
.ako Richard na vrchol luky vysiel od .felicia | 13. december 2010 21:36
Najskor isiel Richard Rybnicek rokovat s Meciarom, udajne priamo do pekelnej Elektry, aby sa stal silnejsim a respektovanejsim sefom STV. No tym len oslabil svoj respekt. Potom rokoval s Ficom, aby si vypytal "odporucanie" volicov Smeru pre komunalne volby. Takto sa ale konzervativne strany netvoria a ani vizie nepresadzuju . Brocka moze byt sice barometrom postupnej vnutornej hniloby KDH , ale on od Fica ci Meciara aspon boci. Richardov pochod na vrcol je pochodm na vrchol luky a nie na vrchol kopca. Zial.
-
.fandím od .bezák Vladimír | 13. december 2010 21:02
Fandím pánu Rybníčkovi, verím že o štyri roky,na základe dosiahnutých úspechov vzíde skúsený politik, ktorých je málo. Možno aj v Košiciach sa nájde podobný p. Rybníček.
-
.fajn od .michal pavlik | 13. december 2010 20:58
Zaujimavy rozhovor so zaujimavym clovekom. Na vyroku " Vôbec by mi neprekážalo, čo by na to hovoril Dušan Jariabek" som sa aj celkom zasmial :-)
-
.:))) od .štúrovec | 13. december 2010 19:28
Ze krestansky demokrat. Komediant jeden. Ako moze niekto, kto sa hlasi za krestanskeho demokrata, urobit z televizie jednu bulvarnu zumpu, ako to urobil on? A tiez ma dojalo, ako brani tych velkych politikov ako su Mikuláš Dzurinda, Iveta Radičová, Ivan Mikloš či Ján Figeľ, ze ako veľmi málo vraj vedia o reálnej činnosti ich strán v regióne. Ako veľmi málo vraj tušia, čo sa tam deje, aké sú nálady medzi ľudmi v meste. Oni velmi dobre vedia o vsetkych spinavostiach svojich regionalnych partaji. Alebo to malo byt ich zosmiesnenie, ze nemaju paru o ludoch vo svojich stranach.
-
.kvalitný typek! od .angel | 13. december 2010 18:24
Teoriu a hodnoty ma jasne, citatelne, solidné. Držím palce aby sa mu podarilo aplikovať.
-
.... od .ada111 | 13. december 2010 16:49
Nech sa darí, pán Rybníček!
-
.to redakcia .tyzdna od .sivester Hora | 6. december 2010 10:19
Úplne súhlasím z názorom Rybníčka na komunálnu politiku "našich" strán a márne sa to snažím vysvetliť .týždňu už dva týždne. Strany musia zostúpiť so svojich centrálnych veží do regiónov a hľadať si vhodných ľudí, ktorým ponúknu spoluprácu a prípadne i členstvo v strane. Musia hľadať takých ľudí, ktorí majú kredit a autoritu v komúne v ktorej žijú. Žiaľ terajší regionálni stranícki politici sú len kšeftári s pracovnými miestami v štátnej správe, ktorí svojou činnosťou akurát tak ohrozujú funkčnosť regionálnej štátnej správy.
-
.. od .mirokocur | 6. december 2010 09:49
prijemny rozhovor. drzim palce!
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM