ako je vidieť v grafe nižšie, väčšina každodenných používateľov Facebooku pribúda v ázijsko-pacifickom regióne, kde aplikácia zaznamenáva stabilný nárast na rozvojových trhoch, vrátane Indie a Indonézie. Zlepšenie miestnej konektivity privádza viac ľudí online, čo logicky vedie k tomu, že sa ich do aplikácie prihlasuje viac. Naopak v Európe a Amerike sa rast do značnej miery zastavil, čo odráža fakt, že v týchto regiónoch sa Facebook už masovo prijíma.
V mesačných počtoch používateľov je to do značnej miery rovnaké, aj keď používanie Facebooku v Európe po miernom náraste v minulom štvrťroku opäť kleslo. Prvýkrát v histórii však Facebook zaznamenal 3 miliardy užívateľov, čo je pre Metu obrovským míľnikom, ktorému sa v tejto fáze žiadna iná aplikácia ani nepriblížila. Pokiaľ vás zaujímajú podrobnosti, odporúčame preskúmať celý report. Viac informácií nájdete aj tu.
Článok vychádza v rámci spolupráce s mediálnou a komunikačnou agentúrou Mindshare Slovakia. Pozri aj agentúrny blog s novinkami vo svete digitálu a marketingu: https://blog.mindshare.sk
Ak si predplatíte tlačený .týždeň na ďalší rok, pomôžete nám prežiť a robiť to, čo vieme. Vopred ďakujeme.