Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

dm sa zameriava na ženské zdravie. Individuálne poradenstvo, digitálny edukačný obsah na mojadm.sk a roadshow po Slovensku

.sponzorované .promotion

Medzinárodným dňom ženského zdravia, ktorý bol 28. mája, odštartovala dm svoju rozsiahlu iniciatívu, keď sa počas niekoľkých nasledujúcich mesiacov bude v dvanástich krajinách zameriavať na fyzické, duševné a mentálne zdravie zákazníčok a spolupracovníčok. Okrem toho chce upozorniť aj na sociálne faktory, ktoré sú pre celostné zdravie žien obzvlášť dôležité.

dm sa zameriava na ženské zdravie. Individuálne poradenstvo, digitálny edukačný obsah na mojadm.sk a roadshow po Slovensku

v rámci kampane sa rozhodla podporiť aj dva sociálne projekty. Prvým z nich je projekt dôstojnej menštruácie OZ intymyta, do ktorého sa zapojila ako produktový partner a v rámci ktorého distribuuje do marginalizovaných skupín menštruačné potreby v hodnote 16 000 eur. Druhým projektom je podpora OZ Chuť žiť, ktorému venuje 20 000 eur na psychologické poradenstvo a vytvorenie vzdelávacej platformy pre dievčatá a ženy s poruchami príjmu potravy, pre ich rodičov a aj odborníkov.

Dm tak spúšťa rozsiahlu iniciatívu pre zdravie žien, ktorá sa zameriava na osvetu s preventívnou starostlivosťou a udržanie zdravého tela, mysle a duše. „Chceme dávať ženám rôzne impulzy podporujúce zdravý životný štýl, prinášať im rady a odporúčania odborníčok na ženské zdravie, riešiť tabuizované témy a upozorňovať na novinky a trendy v starostlivosti o svoje zdravie. Približne 90 percent nakupujúcich a asi 91 percent spolupracovníkov dm tvoria práve ženy. Preto nám dáva zmysel, aby sme sa vedome venovali otázkam zdravia žien v rámci komplexnej iniciatívy, a to prostredníctvom interaktívnej roadshow, vysielaní dm LIVE, dm podcastov, kupónov v rámci zákazníckeho programu a mnohých ďalších aktivít,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.

Od žien pre ženy

V spolupráci s expertkami – gynekologičkou MUDr. Petrou Strakovou, odborníčkou na výživu Mgr. Zuzanou Líškovou, mentálnou koučkou Zuzanou Kocúrkovou, PCC; dermatovenerologičkou MUDr. Michaelou Blaško, PhD. a mentorkou a inštruktorkou jogy Vierkou Ayisi – sa bude dm v nasledujúcich mesiacoch venovať relevantným ženským témam. Od psychického stresu cez cyklicky orientovanú výživu a starostlivosť o pleť, preventívnu starostlivosť o zdravie až po čo najprirodzenejšie a bezproblémové starnutie. Ťažiskom tejto širokej škály tém je posilnenie postavenia žien v spoločnosti, starostlivosť o seba a pozitívny vzťah k svojmu telu a k sebe samej. Od začiatku júna bude dm vďaka týmto odborníčkam poskytovať hodnotné informácie formou poradenstva prostredníctvom svojich vlastných digitálnych médií.

Jednou z aktivít na podporu ženského zdravia je aj roadshow v piatich slovenských mestách, a to:

17. 6. – Nitra | Promenáda

24. 6. – Košice | Park Komenského

1. 7. – Žilina | Lesopark

5. 7. – Bratislava | Tyršovo nábrežie

8. 7. – Banská Bystrica | Park SNP

Počas roadshow sa môžete tešiť na rôzne aktivity v kontexte ženského zdravia, ako napríklad cvičenie jogy, meranie tlaku, kyslíka či cukru v krvi alebo rady a tipy týkajúce sa zdravého pohybového aparátu. Súčasťou programu bude aj interaktívna prednáška propagujúca dôležitosť prevencie pred onkologickými ochoreniami, ochutnávka skvelých produktov dmBio a v neposlednom rade malé prekvapenie v podobe darčeka. Všetky informácie k pripravovanej roadshow nájdete na mojadm.sk/dm-on-tour.

Viac informácií ku kampani nájdete na www.mojadm.sk/zenske-zdravie.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite