Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Vďaka tejto aplikácii ušetrili Slováci už milióny eur! Lidl Plus spríjemňuje zákazníkom nákupy už tri roky

.sponzorované .promotion

Zákazníci Lidla využívajú už tri roky výhody, ktoré im ponúka jedinečná digitálna lojalitná karta „Lidl Plus“. Nainštalovať si aplikáciu sa naozaj oplatí: dvakrát týždenne v nej totiž pribudnú nové zľavové kupóny. Dodatočnú zľavu je navyše možné získať pri každom nákupe v ktorejkoľvek zo 160 Lidl predajní na Slovensku.

Vďaka tejto aplikácii ušetrili Slováci už milióny eur! Lidl Plus spríjemňuje zákazníkom nákupy už tri roky

lidl Plus oslavuje v týchto dňoch tri roky od spustenia na Slovensku. Za ten čas bola z App Storu a Google Play stiahnutá takmer 1 600 000 krát a dlhodobo patrí medzi najsťahovanejšie aplikácie na Slovensku. Zákazníci Lidla doteraz ušetrili vďaka exkluzívnym zľavovým kupónom viac ako 20 000 000 €. Diskont pre nich pripravil takmer tri desiatky súťaží a kampaní, pričom na ďalšie skvelé novinky sa môžu tešiť už onedlho. 

„S Lidl Plus máte všetko po ruke: špeciálne akcie, výhodné ponuky u našich partnerov, prehľad letákov, sumár nákupu či vyhľadávač predajní aj s odporúčaním pre najlepší čas nákupu. Jedným klikom sa dostanete do nášho online shopu a do Kuchyne Lidla. A to všetko navyše ekologicky, bez papierových kupónov či plastovej kartičky. Lidl Plus je pre nás ďalším spôsobom ako ponúknuť zákazníkom čo najlepší pomer kvality a ceny a spríjemniť im nákup v Lidli,“ vysvetlil obchodný riaditeľ diskontu Matej Prochotský. 

V Lidl Plus nájde zákazník dvakrát týždenne nové a exkluzívne zľavové kupóny. Stačí si ich aktivovať kedykoľvek pred zaplatením nákupu a potom už len počas blokovania tovaru priložiť k skeneru mobilný telefón s digitálnou kartou Lidl Plus. Po každom nákupe pribudne v Lidl Plus digitálny stierací žreb s možnou dodatočnou zľavou. 

Onedlho pribudne v Lidl Plus elektronická účtenka, ktorú bude mať zákazník automaticky uloženú vo svojom mobilnom telefóne a kedykoľvek sa k nej môže vrátiť. Elektronická účtenka bude využiteľná napríklad aj pri reklamácii tovaru.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite