Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Dm nahrádza jednorazové plastové tašky novou ekologickou viacúčelovou taškou Durabag

.sponzorované .promotion

Od februára nájdete v ponuke dm tašiek novinku – ekologickú viacúčelovú tašku Durabag, ktorá nahrádza pôvodné jednorazové plastové tašky. Je vyrobená z nového typu recyklovaného plastu, ktorý aj napriek tomu, že je drahší ako pôvodný „igelitový“, stále plní funkciu tašky v prípade neočakávaného nákupu alebo pre prípad, ak si ju zákazník zabudne na nákup v dm priniesť

Dm nahrádza jednorazové plastové tašky novou ekologickou viacúčelovou taškou Durabag dm

taška Durabag obsahuje dvojitú vrstvu materiálu, preto je pevnejšia, a zároveň sa oproti jednorazovej plastovej taške dá opakovane použiť až tisíckrát. Disponuje pečaťou Modrý anjel (Blauer Engel), ktorá sa radí medzi najznámejšie nemecké certifikáty poukazujúce na šetrnosť výrobkov, ako aj procesu ich výroby k životnému prostrediu. Je stopercentne recyklovateľná a stojí 49 centov.

Durabag je vyrobená z trvalo udržateľných materiálov a spĺňa najvyššie výrobné štandardy, pri ktorých sa pri jej výrobe vyprodukuje v porovnaní s pôvodnou plastovou taškou až o 60 % menej CO2. A keďže sa vyrába v Nemecku, znamená to aj ekonomickejší distribučný reťazec do jednotlivých krajín koncernu. 

„Špecifikom tejto tašky je to, že je vyrobená z 90 % z recyklovaného plastu, a rovnako to, že je vhodná na opakované použitie. A hoci ňou vyraďujeme zo sortimentu igelitku, stále sme presvedčení o jej výhodách a o tom, že ak sa správne zrecykluje, tak nepredstavuje záťaž pre životné prostredie. Táto nová taška Durabag je produkovaná v Nemecku, čo z pohľadu ekológie opäť zohráva svoju úlohu,“ povedala Mária Šimonovičová, sortimentná manažérka spoločnosti dm drogerie markt. 

Tašky Durabag predané za obdobie troch mesiacov, odkedy boli zaradené do ponuky, korešpondujú s predajom veľkých permanentných tašiek na viacnásobné použitie. „Tým, že sú súbežne v ponuke stále aj igelitové tašky, nedá sa v tejto chvíli ešte posúdiť, ako budú zákazníci na túto zmenu reflektovať. To ukážu až mesiace, keď igelitka nebude dostupná. Podstatné pre nás je, aby sa kupujúci igelitovej tašky preskupili do variantov na viacnásobné použitie. Pokiaľ by všetci presedlali len na papierovú tašku, bude to pre životné prostredie väčšia záťaž ako pri igelitke. Aby sa tak nestalo, motivujeme zákazníkov bezplatnou výmenou trvácnych druhov tašiek,“ dodáva Mária Šimonovičová.

tašky v ponuke dm

Aktuálne nájdete v ponuke päť rôznych alternatív, a to tašky Durabag, recyklované papierové tašky, trvácne permanentné tašky, fair trade tašky z biobavlny, všetky disponujúce certifikátom Modrý anjel alebo GOTS (Global Organic Textile Standard), ako aj pôvodné igelitové tašky, ktorých dopredaj sa odhaduje na leto 2020. Aktuálne sa pracuje na zaradení do sortimentu ďalších dvoch alternatív, a to skladateľných nylonových tašiek a špeciálnej tašky z celulózy. Všetky tašky, ktoré dm ponúka, sú vyrobené z recyklovaných materiálov, sú recyklovateľné a s výnimkou papierovej a igelitovej tašky si ich môže zákazník v prípade poškodenia kedykoľvek zadarmo vymeniť za nové. 

www.mojadm.sk

dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness. Bola založená v roku 1973 v Nemecku. Na Slovensku spoločnosť otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 1 664 pracovníkov v 151 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 13 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Taliansku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, pre ktorú je zákazník na prvom mieste. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.

pre ďalšie informácie kontaktujte:

Iveta Haulíková, everyvent, s. r. o., tel.: 0905 168 651, e-mail: haulikova@everyvent.sk

 
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite