Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

BILLA dáva šancu ďalším slovenským dodávateľom a mieri priamo do slovenských regiónov

.sponzorované .promotion

Bratislava 13. novembra – Na pultoch predajní BILLA v bratislavskom regióne pribudnú lokálne medy, džemy, perníky, sirupy, produkty z levandule a iné špeciálne výrobky od deviatich slovenských lokálnych dodávateľov.

BILLA dáva šancu ďalším slovenským dodávateľom a mieri priamo do slovenských regiónov

BILLA chce portfólio rôznorodých výrobkov rozšíriť po celom Slovensku a ponúkať čo najviac produktov od menších slovenských dodávateľov z každého regiónu. Projekt zastrešilo a podporilo Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.

Na pultoch BILLA pribudlo 61 nových lokálnych výrobkov, ktoré sú výnimočné svojím pôvodom. Vyrábajú ich totiž lokálni slovenskí producenti a zákazníci medzi nimi nájdu med a produkty z neho, sirupy, perníky či špeciality z levandule alebo špeciálne múky, ktoré doteraz v ponuke neboli. „Vďaka projektu BILLA regionálni výrobcovia sa na naše pulty dostali nové unikátne výrobky so 100-percentne slovenským pôvodom. Budeme tak ponúkať ešte viac výrobkov od lokálnych slovenských dodávateľov ako doteraz a naším cieľom je pokryť územie celého Slovenska. Veľmi si vážime prácu ministerstva pôdohospodárstva, s ktorým projekt pripravujeme – aj vďaka nim môžeme našim zákazníkom ponúknuť výrobky, ktoré doteraz v predajniach BILLA ani iných sieťach neboli,“ vyhlásil generálny riaditeľ BILLA Slovensko Dariusz Bator. BILLA chce v rámci projektu podporiť aj výrobcov, ktorých výrobné kapacity nedokážu pokryť celé Slovensko. Dôležitou časťou projektu je ich edukácia, keďže doteraz s veľkými reťazcami nespolupracovali.

Podpora slovenských farmárov a lokálnych výrobcov potravín je podľa ministerky pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR Gabriely Matečnej prospešná pre spotrebiteľov, producentov aj krajinu súčasne. „Naším dlhodobým cieľom je zvýšiť na pultoch podiel lokálnych producentov, pretože vedia priniesť čerstvé a chutné potraviny, ale aj tradičné špeciality. Vďaka tomu pomáhame v regiónoch zvyšovať zamestnanosť, farmári zase udržiavajú vzhľad krajiny a šetríme tiež životné prostredie, keďže potraviny nemusia cestovať z druhého konca sveta,“ uviedla ministerka Gabriela Matečná.

 „Tieto nové výrobky zákazníci nájdu jednoducho, budú umiestnené na vyhradenom regáli so špeciálnym dizajnom – zákazník ich tak v predajni ľahko nájde. Projekt je však výnimočný aj tým, že chceme dať šancu malým dodávateľom z celého Slovenska. Cieľom je ponúknuť regionálne produkty s najväčším pokrytím, ale vždy s unikátnou ponukou podľa regiónu,“ dodáva Dariusz Bator. Nové výrobky je zatiaľ možné nájsť v 32 predajniach v bratislavskom regióne. O týždeň bude možné zakúpiť produkty lokálnych dodávateľov už aj na Spiši a postupne pribudnú na pulty predajní po celom Slovensku. „Aktuálne spolupracujeme s šestnástimi regionálnymi dodávateľmi, ktorých výrobky sme predtým nemali v ponuke. Budeme radi, keď nás budú kontaktovať aj ďalší lokálni dodávatelia, chceme dať šancu kvalitným slovenským výrobkom v každom kraji,“ vyzýva generálny riaditeľ BILLA Slovensko.

Spoločnosť BILLA podporuje lokálnych výrobcov dlhodobo, príkladom je ponuka produktov pod značkou Slovenská farma, ktorú uviedla v roku 2013. Tento rok BILLA zákazníkom predstavila farmárov a producentov, ktorí stoja za produktami pod značkou Slovenská farma a sú garanciou 100% slovenského pôvodu. „BILLA sa snaží neustále rozširovať svoju ponuku o výrobky od slovenských lokálnych a regionálnych dodávateľov. Na našich pultoch možno nájsť napríklad ovocie a zeleninu, ale aj mäso pod značkou Slovenská farma, ktorá je zárukou, že výrobok pochádza od slovenských farmárov a pestovateľov. Naši zákazníci si ju obľúbili, nielen preto, že ide o slovenskú značku, ale že má kvalitné a poctivé výrobky,“ vysvetľuje Bator. 

o BILLA Slovensko, súčasti REWE International AG:

REWE International AG je lídrom na rakúskom trhu v oblasti predaja potravinového a drogistického tovaru a jedným z najväčších zamestnávateľov v Rakúsku. V roku 2013 dosiahla firma doma a v zahraničí so spolu cca. 78.000 zamestnancami a cca. 3.700 predajňami obrat vo výške 13,21 miliárd EUR. REWE International AG je súčasťou nemeckej skupiny REWE Group, ktorá patrí k najvýznamnejším európskym maloobchodným skupinám a predajcom rodinných dovoleniek. REWE Group je aktívna v 13 európskych krajinách a v roku 2013 dosiahla obrat 50,6 miliárd EUR. REWE International AG, so sídlom v rakúskom Wiener Neudorfe, prevádzkuje značky BILLA, Merkúr, PENNY, BIPA, ADEG, ako aj viacero vlastných produktových značiek. S firmami ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub a Penny PACK‘N’GO operuje aj na trhu rodinných dovoleniek. V segmente supermarketov má predajne v  siedmych krajinách strednej a východnej Európy - v Bulharsku, Chorvátsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, Českej republike a na Ukrajine.

BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 142 a zamestnáva viac ako 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio, domáca Slovenská farma a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov. 

Pre viac informácií navštívte, prosím, www.billa.skFacebook: www.facebook.com/BillaSlovensko

Kontakt:   Prime time: Kristína Kohútová, tel.: 0902 155 556,  e-mail: kohutova@primetime.sk

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite