Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Čo si nevšimol Marek Krajči?

.michal Oláh .názory

Príspevku poslanca NR SR za OĽaNO Mareka Krajčiho do diskusie o liberálnych vs. kresťanských prezidentských kandidátoch chýba jeden racionálny postreh.

Michal Oláh

vo svojej polemike nazval Zuzanu Čaputovú neznámym produktom reklamných agentúr, v čom našiel spoločnú reč s Robertom Ficom a Andrejom Dankom. Popritom si nevšimol, že Čaputová sa ocitla v situácii, keď sa rozhoduje o lepšej tvári Slovenska podobne, ako to bolo v čase mečiarizmu. 

Zvýrazňovaním našich rozdielov nahrávame smerákom a antisystémovým stranám. Čaputová sa prekrýva s kresťanskými hodnotami v boji proti zlu, korupcii a rozkrádaniu Slovenska.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.neprehliadnite