Smer zrejme chcel, aby to prišlo ako blesk z jasného neba. A zasiahlo to najmä zvyšok bojového poľa, teda kandidáta veľkej časti opozície Martina Klusa a šéfa Múzea SNP Stana Mičeva, ktorému som nedávno vyčítal nešťastné bilbordy s hákovým krížom s potenciálom nahnať voličov Kotlebovi.
Včerajší prieskum od agentúry Focus, ktorý zrejme s úmyslom byť nositeľom svojich vlastných zlých správ preventívne napadol Martin Klus, dnes pôsobí ako delostrelecká príprava na dnešný otras. Klusovi sa neohrabanou komunikáciou nepodarilo preukázať žiadne pochybenie v metodike výskumnej agentúry, ktorá má u nás dlhodobo stabilné renomé, takže si k jednej zlej správe pridal hneď druhú.
Pre pozorovateľov posledných krokov Smeru na celoslovenskej scéne to žiadne prekvapenie nebolo.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.