Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Tri mediálne konce

.eva Čobejová .názory

Mediálny biznis je dnes tvrdý chlebíček. V novinových stánkoch už vidno skôr cigarety, keksíky či DVD ako klasické časopisy. Tri správy o konci niektorých médií do tejto atmosféry vhodne zapadajú.

Eva Čobejová

Začnime tým najslávnejším. Americký spravodajský týždenník Newsweek možno po 79 rokoch nebude vychádzať v tlačenej podobe a presunie sa na internet. Táto správa sa objavila na stránke spoločnosti, ktorá vlastní časopis, a zaznamenali ju Lidové noviny. Newsweek je stále prestížna značka, ale už roky je časopis stratový. V tomto roku by mal prerobiť 22 miliónov dolárov. A to bol zrejme pre majiteľov posledný argument, aby vypovedali zmluvu s tlačiarňou.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite