Snažila som sa pochopiť aj príbeh tej opery. Čítala som obsah jednotlivých dejstiev, ale všetko sa mi akosi plietlo a vôbec som tomu nerozumela. Tamino, Pamina, kráľovná noci, najprv dobrá, potom zlá. Veľkňaz Sarastro - najprv zlý, potom múdry a spravodlivý. Celé to libreto sa mi zdalo čudné, zamotané a aj dosť nezáživné.
Iste, najdôležitejšia v opere je hudba a Mozart je značka kvality. Ale predsa len mi celú prestávku vŕtalo v hlave, prečo si ten Mozart nenašiel nejaké jednoduchšie, pútavejšie, presvedčivejšie libreto.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.