Nie veľmi vydarená a premyslená kampaň vyvolala viac negatívnych reakcií ako pozitívnych, s kritikou neprišli len novinári a ekonómovia, ale aj viacerí reklamní tvorcovia a znalci sveta reklamy.
Kampaň dokonca spôsobila, že z Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS) vystúpilo päť reklamných agentúr, konkrétne Creo/Young & Rubicam, Mayer/McCann Ericson, Creative Department, DraftFCB a Publicis Knut.
Je to v podstate normálna vec, že po takej kontroverznej akcii, ktorú KRAS zastrešil, sa niektorí rozhodli z tejto dobrovoľnej asociácie odísť. To sa stáva.
Ale potom sa do debaty zapojil ešte jeden človek, a to mi už chudákov bojovníkov prišlo ľúto.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.