Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

RešeršWebu: Shakira a J.Lo poukázali na význam latino komunity pre USA

.michal Haman .lifestyle

Speváčky Shakira a Jennifer Lopez ukázali, že stále vedia spraviť show. Moloch opľul hip-hop, Asimister reaguje na reklamy a JurajVie nám vysvetlil, ako fungujú farby.

RešeršWebu: Shakira a J.Lo poukázali na význam latino komunity pre USA Screenshot youtube

shakira a J.Lo

Finále amerického Super Bowl je jednou z najdôležitejších udalostí roka nielen v športe, ale aj marketingu. Aj keď ste si možno nepozreli samotný zápas amerického futbalu, ktorý na Slovensku nepatrí medzi najpozeranejšie športy, vidieť ste mohli vystúpenie hviezd. 

Tento rok sme si mohli užiť koncert Shakiry a Jennifer Lopez, teda nielen amerických, ale celosvetovo známych hviezd. Štrnásťminútové video z tohto dvojkoncertu sa blíži k sto miliónom pozretí za týždeň a v slovenských YouTube trendoch ho do piatku iné video nepredbehlo.

Vystúpenie dvojice speváčok obsahovalo niekoľko zaujímavostí. Prvou je vek oboch celebrít. Shakira má 43 rokov, J.Lo dokonca 50. Zvládnuť tak náročné vystúpenie po pätdesiatke s tanečnými pohybmi a živým spevom, ktoré môžeme len závidieť, je naozaj úctyhodné. 

Druhým zaujímavým momentom bola aj 11-ročná Emme Maribel Muñiz, dcéra Jennifer Lopez, ktorá sa ukázala na pódiu a pomohla zaspievať jednu z piesní. Z hľadiska politického zásahu bolo odkazom tohto vystúpenia to, ako speváčky poukázali cez hudbu na dôležitosť latino komunity pre spoločnosť v Spojených štátoch. 

Aktuálny počet pozretí: 102 miliónov

88 naozaj neznamená hip-hop

Hejterské komentáre a zvedavosť ako raper propaguje fašistov vyhnali v štvrtok večer na prvé miesto v slovenských YouTube trendoch Molocha. Samotný raper sa asi úspechu teší, kandidát, ktorý si reklamu zaplatil, ešte viac. Dosah mala ďaleko mimo fanúšikov tohto rapera.  

Video malo vo štvrtok takmer 9-tisíc dislikov, čo je pri 4,8-tisíc lajkoch celkom zlý pomer. Spätná väzba ale prišla najmä v komentároch, ktoré sa často nelíšili od toho, ktorý napísal v stredu

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite