Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Prečo sa farmári dostanú do parlamentu

.marek Boka .lifestyle .hlas východu

Ako človek, ktorý sa celý život venuje reklame a marketingu, som chtiac-nechtiac zdeformovaný každou politickou kampaňou od roku 1998. Vo všeobecnosti môžem povedať, že žiadne politické strany na regióny, a hlavne vidiek, nekladú dôraz.

.ak sa rozprávam s dnešnými lídrami opozície, len si trhám vlasy, ako zas ignorujú región a vidiek. Odpovede všetkých politikov sú ako z veľkej učebnice politického marketingu, ktorá je však písaná v bratislavskom prostredí odtrhnutom od reálneho sveta. Prinášam vám najčastejšie výhovorky politickej elity, od ktorej všetci očakávame, že po februári príde dlho očakávaná zmena: „Volič opozície žije v meste nad 40-tisíc obyvateľov. Ak by sme chceli osloviť vidieckeho voliča, stálo by nás to desaťkrát viac peňazí a výsledok by bol mizivých pár percent. Slovensko je štát, kde väčšia polovica ľudí žije v meste, preto sa musíme zamerať na ľudí v meste“. Na moju otázku, že čo bude s chudákmi druhej, menšej polovice národa, ktorá si dovolila žiť v regióne, nedajbože ešte k tomu na reálnom vidieku, mi nechcú odpovedať. „Slovensko má tritisíc dedín, a to nie je možné osobnou kampaňou zvládnuť.“

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite