Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Prečo sa farmári dostanú do parlamentu

.marek Boka .lifestyle .hlas východu

Ako človek, ktorý sa celý život venuje reklame a marketingu, som chtiac-nechtiac zdeformovaný každou politickou kampaňou od roku 1998. Vo všeobecnosti môžem povedať, že žiadne politické strany na regióny, a hlavne vidiek, nekladú dôraz.

.ak sa rozprávam s dnešnými lídrami opozície, len si trhám vlasy, ako zas ignorujú región a vidiek. Odpovede všetkých politikov sú ako z veľkej učebnice politického marketingu, ktorá je však písaná v bratislavskom prostredí odtrhnutom od reálneho sveta. Prinášam vám najčastejšie výhovorky politickej elity, od ktorej všetci očakávame, že po februári príde dlho očakávaná zmena: „Volič opozície žije v meste nad 40-tisíc obyvateľov. Ak by sme chceli osloviť vidieckeho voliča, stálo by nás to desaťkrát viac peňazí a výsledok by bol mizivých pár percent. Slovensko je štát, kde väčšia polovica ľudí žije v meste, preto sa musíme zamerať na ľudí v meste“. Na moju otázku, že čo bude s chudákmi druhej, menšej polovice národa, ktorá si dovolila žiť v regióne, nedajbože ešte k tomu na reálnom vidieku, mi nechcú odpovedať. „Slovensko má tritisíc dedín, a to nie je možné osobnou kampaňou zvládnuť.“

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite