hoci je vzdelaním ekonóm a živí ho PR, žije najmä pre divadlo a písanie. Keďže je súťaživý, písať začal až po vyhlásení súťaže Román 2006 (skončil druhý) potom si všimol súťaž Dráma (v tej sa dostal do finále už štyrikrát, tento rok súťaž vyhral s hrou o emigrácii Osamelosť bežca piesočných dún).
Náš rozhovor do rubriky Sedem cností a nerestí sa neustále stáčal k divadlu. Za to, že sa doň zamiloval, môže učiteľka estetiky na strednej škole, ktorá žiakov zobrala na Bednárikovho Dona Carlosa. Dnes najviac obdivuje nemeckých a rakúskych súčasných autorov. Prečo? „Prinášajú aktuálne témy – neboja sa nastaviť zrkadlo dobe, svedomiu národa... Obdivujem divadlo na hranici drámy, pohybu a performancie. Ale performancie, ktoré som tento rok videl vo Viedni, či už na Wiener Festwochen, alebo na festivale Brut a v Tanzquartier, ma sklamali. Veľmi. V zahraničí dnes môže byť umelcom ktokoľvek. Ako keby stačil nápad. Remeselná zručnosť niekedy chýba. Mali by sa k nám prísť pozrieť na
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.