Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Obyčajná slovná hračka alebo koketovanie s árijskými ideálmi? Reklama so Sydney Sweeney rozdelila svet

.bibiána Kristína Danitová .lifestyle

„Gény sa dedia z rodičov na potomkov a často určujú vlastnosti ako farba vlasov, osobnosť a dokonca i farba očí. Moje gény sú modré,“ zaznieva od Sydney Sweeney v reklame pre značku American Eagle. Nasleduje voice-over, ktorý hovorí: „Sydney Sweeney má skvelé džínsy.“

Obyčajná slovná hračka alebo koketovanie s árijskými ideálmi? Reklama so Sydney Sweeney rozdelila svet SITA/AP Photo/Yuki Iwamura

módna značka American Eagle sa pre svoju najnovšiu reklamnú kampaň rozhodla osloviť Sydney Sweeney, jednu z neobsadzovanejších herečiek súčasnosti, známu najmä zo seriálov Eufória a Biely lotos. Vznikol spot, ktorý rozdelil spoločnosť na dva tábory – jeden reklamu chválil, druhý ju kritizoval. Prečo je vnímaná kontroverzne?

Prvej skupine kritikov vadí sexualizácia herečky. Sweeney sa v nej síce ukazuje, ako si zapína džínsy v rozopnutej rifľovej bunde, ale nejde vyslovene o príliš odhaľujúce zábery. 

Stále platí, že sexy reklama predáva. Stanoviť mieru nahoty, ktorá je ešte prípustná, je náročné a závisí to od nastavenia každého z nás. 

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite