Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.týždeň doma
.týždeň

Nehody

.časopis .týždeň doma

Slovensko zažilo tragický týždeň. V nedeľu havaroval neďaleko Hriňovej autobus s členmi folklórneho súboru Hriňovčan.

.týždeň

Vypočujú premiéra?

.časopis .týždeň doma

Študentka Hedviga Malinová chce, aby bol vo veci jej kauzy vypočutý aj premiér Robert Fico. Prostredníctvom svojho právneho zástupcu Romana Kvasnicu o to požiadala vyšetrovateľa.

.týždeň

Mečiarov kód

.časopis .týždeň doma

Generálny prokurátor Dobroslav Trnka minulý týždeň vyhlásil, že sa podarilo rozkódovať obsah CD nosičov, ktoré mu v roku 2004 odovzdal predseda HZDS Vladimír Mečiar.

.týždeň

Bankový ombudsman

.časopis .týždeň doma

Bývalá televízna reportérka a poslankyňa za ANO Eva Černá má pred sebou celkom novú kariéru.

.týždeň

Kontroverzný bilbord

.časopis .týždeň doma

Na uliciach sa už v auguste objavil bilbord, ktorý svojou drastickosťou šokuje – ide o zakrvavenú obeť umelo ukončeného tehotenstva.

.týždeň

Lykožrút na radu

.časopis .týždeň doma

Licenčná rada dostala od siete mimovládnych organizácií Ekofórum podnet na preskúmanie možného porušenia zákona zo strany Slovenskej televízie.

.týždeň

Analýza

.časopis .týždeň doma

Ministerstvo kultúry zaplatilo takmer milión korún za analýzu zákona o koncesionárskych poplatkoch.

.týždeň

Zradná túžba po alternatíve

.časopis .týždeň doma

Školský rok sa opäť začína po starom. Obsahová reforma školstva, ktorá by zredukovala povinné množstvo učiva na spoločný nevyhnutný základ a priniesla väčšiu pestrosť škôl, sa stále nekoná. A tak rodičia prirodzene hľadajú alternatívu.

.týždeň

Zrelí na múzeum totality?

.časopis .týždeň doma

V rozpätí niekoľkých dní oslavuje Slovensko dva sviatky, ktoré sa viažu k dvom rôznym diktatúram na našom území. Na pozadí patetických prejavov pravdepodobne opäť zanikne detail, že u nás doteraz neexistuje múzeum, ktoré by si obe totality pripomínalo.

.týždeň

Šariš ako pestrý herbár

.časopis .týždeň doma

Letné reportážne skúmanie miznutia identity historických regiónov sa končí zrejme tým najlepším, čo doma máme. Šariš po vpáde globalizácie, to nie je iba značka piva nadnárodného koncernu, ale aj čoraz redšia skupinka svojráznych postáv a postavičiek, aké nenájdete nikde inde.