Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Pred cieľovou rovinkou

.peter Schutz .časopis .týždeň doma

Hoci kampaň nie je strhujúca, najrealistickejší scenár povolebného usporiadania z prelomu rokov, teda jednofarebný Fico III, už akosi zmyli februárové pľušte.

Ak sa potvrdí reč čísiel, že kampaň Smeru sa vykoľajila, najväčší diel „viny“ patrí zrejme učiteľom a sestrám, ktorých štrajky neboli v marketingovom pláne Maďaričovho štábu. Najhlúpejší paragraf v dejinách volebných pravidiel – zákaz zverejňovania prieskumov dva týždne pred voľbami – však zahaľuje posledné metre do tmy. Skúsenosť ale hovorí, že ak chce trend Smer otočiť, musí vrhnúť do finiša ozajstné „bomby“. Lenže je ňou mobilný plot za milión eur na rakúskej hranici, čím Fico udržiava migračnú tému na plameni? Alebo je ňou mystická investícia za 90 miliónov do Bystrice, ktorej poctivé meno ani adresa investora sa nedá dohľadať? O tom sa dá dôvodne pochybovať.

Narýchlo zbúchaná programová konferencia Smeru s hviezdnym hosťom Zemanom či päť princípov budúcej vlády (napríklad podpora ústavnej ochrany vody) však spoľahlivo avizujú, že v tme netápu iba voliči, ale aj Maďaričovi kampaňotvorci.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite