Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Elena Akácsová
.elena Akácsová
Rubrika .lifestyle, ktorú má na starosti, chce byť oázou oddychu, humoru a nadhľadu pre unaveného čitateľa, ktorý sa prehryzie všetkými kauzami, tragédiami, analýzami a kritikami. Už od jaslí sa najlepšie cíti medzi ľuďmi, preto najradšej robí rozhovory do svojej rubriky Sedem cností a nerestí. Do .týždňa prišla po desiatich rokoch práce v internetových magazínoch inZine, T-Station a Inland. Neznáša chaos, nedôslednosť, meškanie a rozhodovanie medzi dvoma dosť dobrými možnosťami. Miluje originálne náušnice, psychopop, nezaprdených folkloristov, svoj iPhone a bulharské paradajky.
.posledné
.týždeň

Mediár Eleny Akácsovej

.elena Akácsová .časopis .médiá 24.01.2010

Kamaráti na hotelovej izbe si rozprávajú politické vtipy. Najbojazlivejší ich utišuje, nech neblbnú, lebo aj steny majú uši. Najodvážnejší to okamžite ide vyskúšať a zakričí do steny: „Tri kávy!“

.týždeň

Mediár Eleny Akácsovej

.elena Akácsová .časopis .médiá 18.01.2010

Historický magazín nie je žiadne porno. Lenže, skúste to vysvetliť automatom, ktoré filtrujú stránky a elektronickú poštu s nevhodným obsahom, keď má ten magazín také nemožné meno, ako je Bobor. V origináli The Beaver.

.týždeň

Mediár Eleny Akácsovej

.elena Akácsová .časopis .médiá 10.01.2010

Aké teleso obieha okolo Zeme? A) Mesiac, B) Slnko, C) Mars, D) Venuša. Nepochybujem, že viete správnu odpoveď. Ale predstavte si, že ste si práve sadli do horúceho kresla televíznej súťaže Chcete byť milionárom?

.týždeň

Mediár Eleny Akácsovej

.elena Akácsová .časopis .médiá 20.12.2009

Keď sa zvedavé dieťa odchované na vedeckých programoch kanálov Discovery a Spektrum opýta, ako to ten Ježiško všetko za jeden večer stihne po zemeguli obehať, mnohý rodič sa poriadne zapotí, aby neklamal a pred dieťaťom nevyzeral ako analfabet, čo neovláda fyziku.

.týždeň

Mediár

.elena Akácsová .časopis .médiá 06.12.2009

Kopírovanie hudbu nezabíja. Zabíja ju nepochopenie potrieb poslucháčov a neschopnosť prispôsobiť sa technologickému pokroku.

.týždeň

Mediár

.elena Akácsová .časopis .médiá 29.11.2009

A slovom roka 2009 sa stáva sloveso UNFRIEND! Teda odpriateliť sa. Aspoň podľa tvorcov New Oxford American Dictionary. Koncom roka vždy vyhlasujú víťazné slovo, ktoré je nielen mimoriadne frekventované, ale ktoré má aj potenciál prežiť prvú módnu vlnu a dostať sa do bežného jazyka.

.týždeň

Červené zore na tom našom dvore

.elena Akácsová .časopis .fenomén 22.11.2009

Pred šesťdesiatimi rokmi vznikol Slovenský ľudový umelecký kolektív - SĽUK. Nebolo to také fotogenické a romantické, ako vo filme Rodná zem, ale dramatické to bolo a je dodnes.

.týždeň

Mediár

.elena Akácsová .časopis .médiá 22.11.2009

„Modré z neba je totálny kalkul,“ povedal v rozhovore pre Mediálne.sk režisér Jeffo Minařík.

.týždeň

Mediár Eleny Akácsovej

.elena Akácsová .časopis .médiá 08.11.2009

Mám rada reklamu, zvlášť keď je vtipná, invenčná a inteligentná. Hlúpe reklamy si nevšímam. Sú tu však ešte reklamy, ktoré ma, povedané eurorečou, znepokojujú. Posledným takým kúskom, ktorý doslova doletel pred môj zrak, je flyvertising od slov fly a advertising – teda mušia reklama (v nemčine Fliegenbanner).

.týždeň

Mediár Eleny Akácsovej

.elena Akácsová .časopis .médiá 31.10.2009

Nie je to tak dávno, čo mali mnohé krajiny vznešený ciel dosiahnuť všeobecnú gramotnosť. Chceli dosiahnuť stav, keď každý obyvateľ bude vedieť písať aj čítať.