archív čísel
najčítanejšie
-
Úspech srdca
prečítané 1866x -
Každý deň zápasím o pokoru
prečítané 846x -
Problém Daniela Lipšica
prečítané 798x -
Strieľal na Heydricha
prečítané 742x -
Lipšicova nová strana
prečítané 598x
týždeň klasické predplatné
Objednajte si polročné alebo ročné predplatné časopisu .týždeň!
týždeň webové predplatné
Chcete si prečítať časopis .týždeň cez internet? Zaplaťte si vstup do elektronického vydania.
články
rssPrečo rastie Fico
Koalícia, ktorá sa navyše rozhodne šetriť, nebýva príliš populárna. Ale aby hrozil Ficov supernávrat, na to nestačí rozumné znižovanie ním spôsobeného deficitu. Čo je teda katapultom Smeru?
.štefan Hríb4. apríl 2011 | prečítané 12135x | reagovalo 66 ľudí
...pokračovanie nájdete v aktuálnom čísle na stánkoch
Diskusia (66)
-
.lbNXQOLCmQIAfZp od .klondike | 23. apríl 2011 06:33
Glad I've fnially found something I agree with!
-
.štvrtá príčina prečo rastie Fico od .miro77 | 22. apríl 2011 10:26
Štvrtá príčina prečo rastie Fico je že médiá mu poskytujú veľký priestor na jeho otrepané obviňovania koalície, pričom ak mu niekto pripomenie jeho prešľapy, na to neodpovedá a zavedie odpoveď späť na to čo mu vyhovuje. Toto mu dovoľujú moderátori! To isté robia aj malí Ficovia. Ficovci musia mať veľa na rováši, ak by bol správny generálny prokurátor, mnohí by mali do činenia aj s trastným stíhaním. Preto je to ich pud sebazáchovy. Slovenský ľud je ako kameň, ak naň kvapká voda tisíckrát, vyhĺbi tam jamku, ktorá sa veľmi ťažko zapĺňa pravdou.
-
.prečo rastie Fico od .miro77 | 22. apríl 2011 10:25
Štvrtá príčina prečo rastie Fico je že médiá mu poskytujú veľký priestor na jeho otrepané obviňovania koalície, pričom ak mu niekto pripomenie jeho prešľapy, na to neodpovedá a zavedie odpoveď späť na to čo mu vyhovuje. Toto mu dovoľujú moderátori! To isté robia aj malí Ficovia. Ficovci musia mať veľa na rováši, ak by bol správny generálny prokurátor, mnohí by mali do činenia aj s trastným stíhaním. Preto je to ich pud sebazáchovy. Slovenský ľud je ako kameň, ak naň kvapká voda tisíckrát, vyhĺbi tam jamku, ktorá sa veľmi ťažko zapĺňa pravdou.
-
.sudca od .ev | 20. apríl 2011 21:14
Máte pravdu,hovorilo sa o nájdenom liste na rozlúčku. Nastalo o nom ticho.
-
.samovražda može byť odkaz. od .štefan Martoš | 20. apríl 2011 11:14
Smrť zo staroby, choroby, nešťastia a vraždy je nechcený odchod z tohto sveta. Čo može byť dovodom rozhodnutia odísť z tohto sveta dobrovoľne? Čo može byť dovodom samovraždy a zlyhania psychiky osoby bežného občana, technika, manažéra, sudcu, prokurátora, vojaka, alebo policajta? Samovražda može byť aj prejavom bezmocnosti, útekom pred bolesťou a hanbou, zodpovednosťou, alebo úprimným ospravedlnením sa a sebakritickým trestom. Samovražda može odniesť so sebou ťarchu, alebo tajomstvo. Je oprávnená požiadavka, že kategória sudcu znesie nepríjemnej reality života viac a ľudovo povedané sa dokáže pozerať smrti do očí. Tak ako neberie na zreteľ sudca náladu a dlhodobé plány súdeného /niekedy nevinného/ a jeho rodiny, tak má spoločnosť oprávnenie sa pýtať, čo bolo dovodom toho, že vysokoexponovaná osoba sudcu si zoberie život?
-
.pomoc od .ev | 18. apríl 2011 21:50
Nie sme všetci zástancovia zjednocovania.Bola tu jedná veľká strana-komunistická. Tá bola zjednotená po najvyššiu mieru . Smer prebral jej členov a návyky. Za všetkých má myslieť jedeen-vodca. My -nekomunisti si myslíme ,že v demokracia je v diskusii a rôznorodosti spoločnosti. Ak sú tu problémy,je to aj preto,že všetci sa sťažujú anonymne a potichu. Tam ,kde treba pomoc v spoločnosti-napr.v justícii,tam je každý ticho. Niet divu,že reformu chcú robiť zasa komunisti A tam je všetko.nespravodlivosť,zneužívanie postavenia,rozkrádanie.
-
..Ako pomoct pravici. od ..HeadAroundU | 18. apríl 2011 16:40
Jednoducho, nevolit ju. Aby sa prebrala a zacala fuziu lebo je roztriestena. Vlada chaosu je sice polo-funkcna, ale ma to daleko od idealneho stavu. Dalej, treba urobit fuziu lavice a pravice lebo tento system raz lavica raz pravica je uplne trivialny. --- a este male PS na zaver: FICO FICO FICO
-
."Čo je teda katapultom Smeru ?" od .celente | 17. apríl 2011 14:55
Odpoveď na uvedenú otázku z úvodníka "majiteľa patentu na vedomosti všetkého druhu " je možné zhrnúť do jedného slova: poznanie. Keď sa v 89-tom otvorili hranice a mnohí z vás sa mohli poprechádzať po Mariahilfer Strasse, ohúrení leskom výkladov, mali snahu uveriť, že "všetci budeme králi ", ale, ako je obecne známe, v královstve môže byť kráľom iba člen vyvolenej rodiny.Vtedy to POZNANIE väčšine občanom nášho štátu chýbalo, alebo ostalo kdesi v "oslepení" lesku už spomenutých výkladov.Dovolím si to napísať, lebo som tam žil a pracoval.Mal som slušné miesto i prácu,ale nebol tam môj domov.Videl som ako sa " robí bohatstvo", no musel som, ak som chcel prežiť,vidieť iba to " dovolené".Videl som že väčšinou víťazí nie ten lepší, ale ten silnejší - silnejší v kontaktoch,politických väzbách, ten kto to všetko napr. financuje. Dnes nevyhrávajú voľby politické strany so svojim programom-vyhrávajú peniaze,nie programy. A ako je známe, pôžičky treba "bankovému ústavu vrátiť", inak príde exekúcia. Rok 89 bola veľká pôžička a nastávajúce roky sme iba splácali -nikto sa vás pri exekúcii nepýta, kde na to zoberiete.Pozrite sa na Ameriku a jej astronomické zadĺženie a zistíte, že 64 % všetkého majektu toho národa kontoluje šesť bánk.A máte odpoveď na otázku, kto vyhráva volby.Nie je to ani Obama, ani Bush-sú to peniaze,peniaze ktoré si FED natlačí tak, ako sa mu zachce. A preto to otvorenie hraníc po 89-tom má svoje úžasné výhody. Ľudia to začínajú vidieť. Nie len na Slovensku - stačí sa poobzerať. Tu niekde by snáď ten vševedúci a neomylný pán Hríb mal hľadať odpoveď na svoju otázku napísanú v úvode svojich " nesúrodých myšlienok ".A mohol by som pokračovať....
-
.ešte toto som chcel od .aA | 17. apríl 2011 14:02
V súčasnosti je tu tak obrovský morálny úpadok a anarchia, taká dekadencia hodnôt a dekadencia v myslení ľudí, že táto, a ani budúca generácia nemá šancu dať to tu do poriadku (toto veľmi dobre vedeli aj tí, ktorí "revolúciu" pripravovali), keďže väčšina má totálne VYMYTÉ MOZGY touto tzv. novou kultúrou. A čím viac vymytých mozgov, tým je voda mútnejšia, a tým sa lepšie manipuluje.
-
.pre ev od .aA | 17. apríl 2011 13:56
píšete, že odstránenie komunistov z politického diania sa malo diať postupne a bolo ich treba vylúčiť voľbami. Ale ako, keď sú infiltrovaní VŠADE, kam sa len pozriete... (ináč, presne s týmto rátali aj tí, ktorí zariadili to, aby sa červeným ani vlások neskrivil, dokonca aj majetky im pozostávali, nikomu nebolo nič zhabané, užívajú si starobu a smejú sa nám za chrbtom, aký nádherne slobodný, spravodlivý a morálny život, ktorým žijeme - sme si odštrngali...). Okrem toho, ak niekto aj nebol alebo nie je komunista, to neznamená, že je už automaticky aj charakter a čestný človek(vrátane celej SaS), viď súčasné dianie (dohadzovanie kšeftov vlastným, korupcia, klamstvo a zlodejina v priamom prenose) pánov a dám vo vládnej koalícii. Prvotriedny hnus a žumpa, svätých mužov z KDH nevynímajúc.
-
.čo je jeho katapultom? Prečo rastie? od .stanoKE | 17. apríl 2011 12:31
Po prečítaní tohoto dosť nervózneho článku komponovaného ako zúfalý výkrik bezmocnosti v duchu čiernobieleho videnia "sme (pravičiari) lepší ako ON (Fico), len robíme chyby (?)" je opäť všetko jasné - "ONI (ľavičiari) rozhadzovali a my (pravičiari) teraz musíme šetriť". Skoro tak jasné ako z jednej klasickej učebnice politickej ekonómie. Spomínajúc na nie tak dávne návody "ako na Fica", ktorých podstatou bolo "nepísať a nehovoriť stále dookola o Ficovi, lebo mu tým iba robíme reklamu zdarma" a po rôznych skorších povolebných uzáveroch o nezrelosti národa (t.j. skrytej nevyslovenej túžbe vymeniť voľbami nie vládu ale národ samotný) sa milý náš novinár Štefan posunul (?) o trošku ďalej a dokonca do ultimatívnej požiadavky "ostáva jediné – viac a jasnejšie hovoriť s národom"...... Prvou otázkou pre autora je, s ktorým národom chce on resp. by mala pravica hovoriť? S tým "nezrelým" ľavicovým s rastúcou dôverou k Ficovi alebo s tým "zrelým a údajne lepším" ktorý pod objektívnou ťarchou krízových argumentov stráca vieru v trhový úspech jednotlivca v čase masového rúcania tzv. štandardných sociálnych istôt (všetci sme dnes v nejakom ohrození)......Socálne city a podobné empatie sa dnes prebúdzajú už aj u lepších a nedávno úspešných podnikateľov, ktorých aká také úspechy stále viac paradoxne závisia od sociálnej politiky a ústupkov pravicivej vlády (ešte pravicovej? alebo už opäť populistickej?). Túto "preferenčnú" nervozitu Š.Hríba je bohužiaľ potrebné, práve preto že sa preferenciami intenívne zaoberá, čítať ako uznanie pravdivosti trendu, aj napriek slovnému bagatelizovaniu (prečo to robí?). .....Dúfam len pevne, že požiadavku "viac a jasnejšie hovoriť s národom" nechápe pán Hríb ako poslanie jeho zamestnávateľa RTVS a jeho samotného. Ani zriadenie oddelenia propagandy t.j. úradu na umelé "zníženie Ficových preferencií" by nebolo šťastným riešením. ......Ostáva jediné - viac pracovať v prospech všetkých ľudí bez politického a náboženského rozlišovania a zbytočne jalovo nehovoriť......
-
.re aA od .ev | 16. apríl 2011 08:34
pane,ja sa s Vami nerozchádzam v tomto názore,že komunisti mali byť zastavení v r.1989,máte pravdu.l Len hovorím,že ked sa tak nestalo,malo sa to diať postupne,vylúčiť ich voľbami. Ani neobvinujem všetkých,myslím si,že národ sa vždy pokúšal ich zbaviť,dával príležitosť novým ľudom,lenže tí sa rýchlo zbratali s komunistami a STBkmi. Pán Martoš,vaše analýzy sa mi zdajú vecné a presné. čo sa týka justície,ano súhlasím s Vami.Dodávam,teraz sa hovoria slová o spravodlivosti a pod. u zomrelého sudcu pána Majchráka. Takže sudca Majchrák je podpísanyý pod zamietnutie Dovolania nevinných Nitranov v Kauze Cervanová a to v r.2OO9,teda potom,čo časť z nich bola na detektore a média priniesli info o nevine.
-
.re: ev | 13. apríl 2011 17:49 | od .aA | 15. apríl 2011 17:17
ev: ///sme obyčajní ľudia,ktorí vdaka komunistom,ktorých nám volíte,máme stále problémy dostať sa zo situácie,ktorá tu bola./// ------------ Vážený pane, Vy ste typickým príkladom (a zároveň dôkazom), prečo to u ná s vyzerá tak ako vyzerá. Viete Vy vlastne, prečo nám tu niekto stále volí komunistov? Viete o tom, že ak by tzv. "revolúcia" bola naozaj REVOLÚCIOU, tak komunisti by si u nás ani nešprtli? A viete prečo? Pretože by sme ich všetkých poslali do psej matere a postavili mimo zákon... Nie, vešať by ich nebolo treba, tak isto ako nebolo treba vešať nacistov po II. svetovej (okrem Norimbergu, pochopiteľne). Bolo by to veľmi JEDNODUCHÉ a ELEGANTNÉ. Stačilo iba, odstaviť ich mimo zákon a politické dianie. Viete prečo komunisti neboli po r. 1989 odstavení nadobro a neodstavili ich ani naši zlatí a zbožňovaní "revolucionári"? Že neviete? No tak posurfujte trochu po internete a skúste pri tom rozmýšľať. Nie všetky informácie sú relevantné a pravdivé, ale sú aj také, ktoré sú logické a nevyvrátiteľné. Netreba k tomu nič, len trochu rozumu a uvažovania nad súvislosťami + nad tým, či to čo čítame.
-
.ešte jeden obyčajný pohľad od .štefan Martoš | 14. apríl 2011 16:03
Prečo rastie Fico? Nedá mi nenapísať ešte raz. Je prínosom, že sem píšu takí aj onakí. Aj vulgárny názor má vypovedaciu hodnotu. Nečudujem sa hnevu týchto autorov. Ak sa nejedná o platených pisateľov. Doplním autora „EV“. Ako by sa pozerali na oslavy Adolfa Hitlera tí, ktorí prežili Oswiečim? Pre „BOTTE“. Je vždy lepšie, že vaša matka má prácu na 12 hodín, akoby ju nemala vobec. Zamestnávateľ by jej mal pridať. Budete mať vyššiu životnú úroveň a míňaním jej vyššej mzdy podporíte výrobcov. Ako to funguje vo svete? Či sa to niekomu páči, alebo nepáči, je treba rovno povedať, že sme na európskom chvoste. Keď sa komplexne neskonsolidujeme, čaká nás temná budúcnosť. A bude horšie. Túto pravdu musia ľudia počuť. Dnešný stav je iba zdvihnutý prst. Politici vyspelých ekonomík riešia pre svoju spoločnosť iné problémy ako naši politici. Chceli by sme žiť ako vo vyspelých štátoch. To tu mohlo byť. Sami sme príčinou dnešnej biedy. Občan, ktorý žije na Slovensku to tak nevníma, ale pohľadom z vonka Slovensko prežilo traumu a prešlapuje na mieste. Rabovačka o podstatu, ktorá trvala dvadsať rokov, sa dá prirovnať k vražednej bitke pozostalých o majetok nebohého. Každá politická garnitúra je nositeľom identifikujúcej sa filozofie. Je jedno, či je ľavá, alebo pravá. Treba ale rovno povedať, že všetci tí, ktorí sa pred voľbami oháňali láskou k národu a socializmom podvedome tláchali. V prvej privatizačnej vlne výrobné prostriedky a hodnoty, o ktorých sme sa učili v základnej škole sa vďaka úverovým podvodom dostali takmer zadarmo do rúk ľuďom, ktorí neboli schopní reprodukovať tento potenciál a poslúžil iba na ich osobné obohatenie a bezprácny život. V prvej vlne dostali do nosa ranu aj banky. Druhú vlnu privatizácie prezentovali politici ako inkubátor pre „slovenskú kapitálovo tvornú vrstvu“. Tak sa stalo, že fabriky získali chytráci a servilní pritakávači, ktorí sa práve začali učiť riadiť. Postupne takmer zo všetkých veľkoprivatizérov sa predajom ľahko získaných fabrík stali supermilionári, supermiliardári a finančníci. Do jedného postupne popredali fabriky, ktoré nevedeli a nechceli riadiť. Ľahko prišlo, ľahko odišlo. Bola to ekonomická a morálna rana morová. Mečiar oslovil a odmenil morálnu spodinu. Justícia sa na veci nečinne prizerala, sekundovala a niektorí jej členovia sa cez organizované dražby a exekúcie dostali k obrovským majetkom. Niektoré manželské páry takto vytvorili tandem justície, exekúcie, správovania konkurznej podstaty, realít a všetkého, čo súvisí s týmto nadobúdanímím, získavaním a dlhodobým spravovaním už vlastného majetku. Do justície a politiky prerástol zločin a primitívna chrapúnčina. Morálny stav justície je dnes predsmrtný. Justícia trpí syndrómom neodhaleného vraha. Justícia má byť pilierom moci. Ta naša si to o sebe netrúfa myslieť a je najslabším článkom spoločnosti. Slovensko sa stalo výkladnou skriňou bordelu, zločinu, rozkrádania štátneho rozpočtu organizovaného politikmi, lobistami a roznou vyhladovanou svoločou a ich rodinami. Keď príde do politiky Michal Pichal z Malej Čiernej, polovica dediny toto považuje za úspech celej dediny a od svojho favorita očakávajú kariéru, peniaze a výhody. A politici aj potrebujú tieto „biele kone“. Nástup Mikuláša Dzurindu v roku 98 bol prvou pomocou po „ťažkej havárii“. Skonsolidovala sa ekonomika, zahraničná politika a vzťahy, začali sme byť akceptovaní. Bolo to cítiť na dovere zahraničných investorov a raste zamestnanosti. Slovenskí manažéry toho už neboli schopní, boli uťahaní a znechutení predošlým vývojom. Tí, ktorí by to chceli, na to neboli dostatočne silní, naše banky na to nemali peniaze a nemali doveru voči domácej klientele. Treba jednoznačne povedať, že vláda M. Dzurindu bola z hľadiska minulého, ale potom aj z hľadiska budúceho pre spoločnosť pozitívom. Treba tiež povedať, že aj počas tohto obdobia sa prejavoval slovenský naturel, „keď som pri politikoch, treba to využiť“. Bolo to v minimálnej miere a veci sa riešili. Tieto, keď aj obmedzené výskyty mali dopad na volebné preferencie vo voľbách 2006 a priniesli Ficovi víťazstvo. Ako hlavný program jeho kampane nebola ekonomika, ale antikorupcia a antirozkrádanie. Fico sa zdal pre časť dovtedy aj pravicu voliacich voličov z týchto dovodov zaujmavý a preto bol úspešný. Fico si taktiež neudržal moc. Boli zverejnené mimoriadne vážne skutočnosti o financovaní jeho strany, revanžovaní sa štátnymi zákazkami a rozkrádaní eurofondov. Interblue Group, Mýto a Podtatranské hektáre, Nástenkový tender a ďaľšie boli poslednými kvapkami hnevu spoločnosti. Z ekonomického, morálneho a právnho pohľadu sa gazdovanie jeho vlády dá porovnať s vládou Mečiara. Aby sme boli objektívni, Fico tak, ako pred ním Mečiar a následne Dzurinda padol na neriešených a tolerovaných škandáloch vo vlastných radoch. Voliči volili slobodne a nedalo sa ani iné od nich očakávať. Treba na rovinu povedať, že na Slovensku politické strany voľby nevyhrávajú. Na Slovensku politické strany voľby prehrávajú. Aké sú príčiny prehry tej, ktorej vlády? Sú to zlyhania. Aké robí chyby vláda, ktorá je pri moci? Na čo je citlivý volič? Čo je dovodom toho, že volič už odmietne svojho favorita? Politické kampane stoja veľa peňazí. Ich prevažna časť je vynaložená na „kozmetické úpravy morálnych zlyhaní a zlomenín“ a presvedčovanie voličov, že tí druhí sú horší ako my. Je treba odmietnúť značkovanie všetkých voličov Mečiara, Slotu a Fica ako voličov bez rozumu. Sú to voliči ako všetci iní a bez ich sympatii a hlasov sa politická strana k moci nedostane. Považujem to za nezrelosť, povrchnosť, odmietanie pravdy, neznalosť ľudskej duše a hlboké podcenenie požiadaviek voliča a občana. Keď má byť táto vláda úspešná a nie krátkodobo, bez širokej občianskej dovery a morálnej podpory to nepojde. Vláda može robiť akékoľvek múdre progresívne opatrenia, ktoré budú z dlhodobého hľadiska mimoriadne prospešné. Bežný občan vníma tieto kroky až cez životnú úroveň. Čo vníma okamžite, sú postoje jej najvyšších činiteľov. Kauzy sú nezodpovednosťou jednotlivcov voči spoločnosti, dobrodružstvom a osobným zlyhaním. Títo ľudia nemajú v politike čo hľadať. Dnes je za tri minúty dvanásť. Od premiérky Ivety Radičovej občania očakávajú vysoké nároky a postih akéhokoľvek štátneho parazitizmu taktiež vo vlastných radoch. Je jedno, či sa jedná o Chrena, Švejnu, odstupné v teplárňach, Ščurku, Pavla, alebo Havla. Jediným a verejnosť presvedčujúcim postihom je okamžitý odchod z politiky a trestná zodpovednosť. Tieto osoby sú pravou príčinou klesajúcich preferencií každej vlády. Toto nie je Ficov úspech, ale chyba vlády. Toto je jediný a generálny problém. Kto chce robiť biznis, nech to dokáže nie cecaním štátu, ale v prirodzených podmienkach. Som obyčajný človek, živím sa prácou a zatedy stále mám na túto vládu vysoké nároky!!!
-
.toto ako keby ani nepísal Hríb od .juron | 14. apríl 2011 15:51
Detinské hodnotenie z fanklubu SDKÚ, v ktorom je všetko od Fica zlé, a všetko od SDKÚ dobré. Súčasná vláda si dala na komunikácii záležať. Komunikuje veľa a zrozumitelne, ale falošne. To je ten problém, že falošne. Súčasná vláda začala nie úsporami, ale vyťahovaním peňazí z vreciek najchudobnejších občanov eurozóny. A nie pre katastrofálnu situáciu v rozpočte - tá tu nevznikla kvôli Ficovi, ale kvôli kríze a chybnej dôchodkovej reforme - ktorú stvoril Mikloš s Kaníkom. Zadĺženie po Ficovi, napriek tomu že ho zvýšil ostalo na priemere EÚ - čo je jeden z faktov, ktorý sa tak často prehliada - v rámci objektivity, samozrejme. Atď....
-
.ostáva jediné – viac a jasnejšie hovoriť s národom. od .smedo | 14. apríl 2011 08:36
Zda sa mi dost cudne, ze spominate vo vete narod. Zdalo sa mi, ze v jednej relacii Lampy bola temou hrdost na narod a teda velmi ste tam "neziarili". A to "viac a jasnejšie hovoriť s národom" asi myslite tlacovku premierky k teme "prenajom budovy pre Danovy urad v KE" alebo video tu na Vasej stranke s nazvom "M. Dzurinda: Pomôžte mi prosím". Este navrh temy pre Vas "Riesenie najmov v restituovanych domoch v Starom meste v Bratislave" - co si mysli SDKU-DS a OKS (predpokladam, ze nazor KDH je jasny kedze navrh podal Figel; ale on ma uz "bytovu otazku" vyriesenu) ved pravicove strany maju vacsinu v zastupitelstve v BA. Myslim, ze pan Dostal alebo Sebej by sa mohli vyjadrit - zda sa, ze spolu dobre komunikujete. Dufam, ze nikto nebude tvrdit, ze za to moze Fico. Mam zly pocit, ze stat = vsetci danovnici sa budu zase skladat na riesenie byvania tenoraz ale nie "vybyvanych bytov" jednej minority, ktorej vacsina clenov ma tmavsie sfarbenu kozu. Vraj mesto bude stavat "najomne byty" na okraji - predpokladam, ze Bratislavy. Ked uz to budu stavat tak by mohli zobrat aj par Romov, ktori su ochotni pracovat (ja viem, ze taki su) lebo na vychode si pracu nenajdu (zase nam na vychode ostanu len Romovia "neprisposobivi"). Ed
-
.nočná mora modrých Fico .... a zas Fico... od .františek | 14. apríl 2011 06:32
Fico, Fico, Fico, Fico, ... to je trauma modrých, a/alebo dobre modrákmi živený ARGUMENT, ktorý pravičiari potrebujú na to, aby ním nahradili vlastnú neschopnosť získať si a potom aj udržať dôveru pracujúceho národa. Neviem či Fico rastie, to je nezaslúžený kompliment. HNOJ je jediný produkt, ktorý pre spoločnosť produkuje súčasný trhovo šklbavý kapitalizmus, reprezentovaný terajšou účelovo prospechársky zlepenou koalíciou a jej dobre platenými propagátormi ako je napríklad aj p.Hríb. V Čechách na tom nie sú tiež lepšie, trhajú a šklbú sa aj tam. Pravica nám dala krízu a úpadok, a na vine je ? ... Fico ! To je úbohosť myslenia Mikloša, Dzurindu, Radičovej, Sulíka, ... a ostatných čo sa podchvíľkou pretískajú pri válovčeku v ich koaličných rozbrojoch, kto si ustojí lepšie miestečko pri korýtku, kde sa rozhoduje o deľbe peňazí.
-
.skuska slobody od .zakliaty | 13. apríl 2011 20:20
test
-
.predstavte si, ze by nebol Fico od .palo13 | 13. apríl 2011 18:39
Predstavte si, ze by nebol Fico. V roku 2006 by zrejme pokracovala pravicova vlada, s tymi prusermi, s ktorymi po osmych rokoch koncila a bolo to jej velmi velke stastie, ze tie prusery prekryli (za znacnej pomoci zurnalistov) Ficove prusery. Tie styri roky som nejaku ohromnu, cielavedomu pravicovu opozicnu politiku nezaregistroval. Myslim, ze nemali ziadnu agendu a teraz to vidno jak na poludnie na slnku. Ficove prusery boli doplnene svetovou hosp krizou - tak ako by ich prusery boli znasobene svetovou hospodarskou krizou. Vysledok? Jeden za 18, druhy bez dvoch za 20. Len ten Hrib sa snazi a snazi a snazi a snazi... Keby nebol Fico, asi by si ho museli nakreslit. Raz sa jeden velmi skuseny novinar (J Fule) opytal svojho hosta, ktory sa 5 minut rozplyval nad svojou dokonalostou: "Pane, a to co hovorite, vy tomu aj naozaj verite?" Tolko k p. Hribovi.
-
.myslim ze zabudate na jednu dolezitu vec od .nn | 13. apríl 2011 18:01
pred volbami sa terajsia vladna zostava tvarila ako Liga Spravodlivych, tvrdila, ze staci nekradnut a vsetko bude ako v rozpravke. Ale je po volbach a tazisko ich predvolebnej kampane sa kazdou kauzou ruca ako domcek z karat. Lebo volicovi, ktory pocuval ich kampan, nestaci - "kradneme menej". Pretoze keby dostali svojim slubom o verejnych konkurzoch na pozicie v statnych podnikoch, tak nemusia privatizovat, keby nekradli vobec, tak nemusia zvysovat dane v takej miere, ako sa to deje teraz, a vymyslat preto casto protichodne argumenty. Cize p. Hrib, ked to zhrniem, stacilo, aby splnili jeden jediny slub, ktory spravne identifikoval najvacsie problemy v slovenskych realiach a nebol by problem ani s komunikaciou ani s tym ostatnym. Bohuzial mal Fico pravdu - ich kritika na jeho adresu sa im vracia ako bumerang. Ono je toho viac, ale myslim, ze toto je klucove.
-
.pre obyčajní ľudia od .ev | 13. apríl 2011 17:49
pani,aj my -další -sme obyčajní ľudia,ktorí vdaka komunistom,ktorých nám volíte,máme stále problémy dostať sa zo situácie,ktorá tu bola. Fico je v politike toľko čo M.Dzurinda,tak sa nesnažte tu šíriť nepravdy,ale bol členom SDL-ktorá bola pokračovateľkou komunistickej strany,čo vládla totalitne pred Novembrom. SDL spolu s Mečiarom rozdelia štátny majetok medzi tých privatizérov-milionárov. Ak tu niekto rozpráva rozprávky,tak to sú Vaši komunisti.Toto je prvá čisto nekomunistická vláda od r.1989. Nám už komunizmus stačil,možno aj Vašim deťom,len Niektorí ako Vy ,ho stále vnucujú spoločnosti
-
.hríb má v podstate pravdu ! od .testo | 13. apríl 2011 16:51
len ho to v komentároch príliš zanáša k Dostálovskej rétorike - aj on má problém , nehovorí blbosti , len to hovorí zle !!! už chápete páni ,prečo firma tej pani , čo mala v na starosti komunikáciu v SMERE dostávala také prachy ?! Mali by sa chlpaci a možno aj pán hríb po nej mrknúť, hádam by im pomohla !!
-
.slovaci od .med | 13. apríl 2011 12:48
Koalicia si sama prehra buduce volby koli dvom jednoduchym veciam: 1) su rozhadani o veciach, ktore beznych ludi nezaujimaju (gayovia vs. Vatikanska zmluva, interupcie) 2) nie su schopni sa vopred dohodnut o veciach, ktore ludi zaujimaju (prokurator, ekonomika) 3) nevedia komunikovat navonok k verejnosti. Inak pokial nebude zmeneny volebny system z jedno-obvodoveho na viacobvodovy, tak nam tu bude Fico (a jeho klony) vyhravat kazde druhe volby.
-
.je mi z Vas smutno od .adriana | 13. apríl 2011 11:39
Ludia, je mi smutno z Vasich reakcii, ste zaslepeni. Clanok pana Hriba sa mne velmi paci a je to rozpisane tak, ze to ma pochopit aj clovek, ktory to vsetko tak nesleduje. Ja sledujem, co sa deje, ale neviem to tak vyjadrit, preto som sa tomu clanku potesila a vy tu piste sprostosti. Sak pockajte, ked sa vrati Fico, zase trosku porozdava, zavrie Vam usta nejakymi darcekmi... predvianocnymi ako minule a potom zase vsetko posere. Akoby vam nestacilo sledovat spravy, ktore hovoria o nas v zahranici, ze sme na tom boli zle!
-
.su tu ale aj obycajni ludia od .zdena Ostrolucka | 13. apríl 2011 09:02
skoda ,ze pan hrib si neuvedomuje ze taky pan dzurinda je v politike dvadsat rokov a pan miiklos tiez a aj ostatni bez tych styroch o ktorych tak zase poukazuju ako je nam obcanom zname ich vlada ma to stastie ze sa vzdy na niecom vezu najskor komunisti ,potom meciar a teraz zas fico ale mi ludia sme s ich politiky nemali doposial nic vy ktori to hodnotite vy to necitite pri vasich platoch ale mi obycajni vieme co je privatizacia vody ked za kubik teplej vody platime v korunach 3oo a dochodok 270 a ked dnes by ste chceli setrit tak niet sa z coho najest a platit ucty tak to je to co pan HRIB UZ NAROD NEVLADZE tollerovat tejto vasej dobrej vlade lebo mi co nemame kralovske platy v televizii ale musime tvrdo driet za slabe 300 e a to este na dohodu lebo aby pani neodvadzali a potom nie je na dochodok to tiez zapricinila tato vlada lebo dvacat rokov chyta nejakych zlodejov : podla nej ako napr, lexu a dnes je na slobode ako dobre nie velka celebrita tak este stale si myslite ze aj toto je ficova vlada nie pani myslim ze uz rozpravky pana dzurindu a pana miklosa uz ludia nepocuvaju ze sa im prejedli a verte mi ze som medzi ludmi ale uz aj ti ktroi im niekedy fandili su len nemo ticho a realita mimo bratislavy je ina ludia nemaju pracu nemaju zaco platit a jest to je nie styri roky fica ale 2o tejto garnitury ,ktora tam naozaj je viac ako ostatni
-
.snezna slepota od .michal Bardy | 13. apríl 2011 09:00
"Nikdy, ani pred voľbami, nehovoriť to, čo chce počuť cudzí volič." -> To Stefan akoze pred volbami su volici uz rozdani a jasni? ;-) Aj z ineho co tu pises mam dojem, ze vlastne predvolebnu kampan podla teba ani nie je treba. Aspon teda urcite nie pre tych "uvedomelych pravicovych" volicov... Len neviem Stefan ci si sa uz zamyslel kolko percent by tato "uvedomela" skupina bez predvolebnej kampane ziskala. Preliezli by vsetci dohromady 5 %? ;-) Si fakt tak naivny, ze si myslis ze aj u vas v "pravicovom kosiari" nie su aj obycajne tupe ovce, ktore len nevolia Fica, lebo Fico? A mimochodom. Vladnut "uvedomelym" ako si Ty, ktori si dobrovolne nechaju znizit plat, lebo vsak su "uvedomeli" musi byt pre mocnych fakt radost... :-)
-
.prečo rastie Fico od .ďuri | 13. apríl 2011 08:42
Nič nove na svete Hríb si dal REPETE.Tento chory človek zo všadiaľ vyhodený stále tu balamúti ľudi. Daj sa vyšetriť a máš už veľa rokov choď do záhrobia a nestraš,lebo aj tvoj výzor aj bez slov je odstrašujúci.Múdri slovenskí ľudia už karikatúry nepotrebujú ale prácu a zamestnanie!!
-
.preco to tak je od .bottle | 13. apríl 2011 08:11
Jediny ukazoval pre mna je moja vyplata a to co musim zaplatit...takze co mi priniesla pravicova vlada: prvy krat sa mi znizil plat!!! Uz len tuto vec nikdy nikomu neodpustim, takze naschval pojdem volit Smer aj ked viem ze su to motaci. Zvysili sa dane, zrusilo sa vratenie dani, vyhadzuje sa s uradov a ti zvysni ludia tam nevedia co robit a ako stihnut vsetku pracu...a hlavne mi tu nevypisujte ze uradnici nerobia nic, moja matka chodi miesto 8 hodin do prace 12 aby stihla vsetku robotu a samozrejme nemusim ani pisat ze to nema zaplatene...to co doraba sucastna vlada je brutalny extrem a zivot nasej rodiny sa zhorsil a to zhorsovanie pokracuje. Hovadiny typu ako ze sa to vsetko otoci a bude lepsie si nechajte pre niekoho ineho...hlavne ze si davaju nadherne odstupne, take co ja ani za desat rokov nezarobim...distancoval som sa od politiky, ale jednoznacne pojdem volit Fica a myslim ze aj kopec dalsich ludi co naposledy volili sucastnu koaliciu...tato vlada rozkrada rovnako ako predchadzajuca az na to ze to vo vacsej miere hadze na ludi
-
.hnoja je dosť. od .františek | 13. apríl 2011 06:37
Vegetácia aj hríby rastú dobre vtedy, ak sú dobre hnojené a zavlažované. Odpor ku egoistickému kapitalizmu pseudo reprezentovaný Ficom rastie od spŕšky HNOJA, ktorý ako jediný svoj produkt pre spoločnosť produkuje súčasný trhovo šklbavý kapitalizmus reprezentovaný modrou účelovo prospechársky zlepenou koalíciou.
-
.lampa od .ev | 13. apríl 2011 06:26
Fica a jeho reči sme si užili počas jeho vlády dosť-bol neustále v médiach,jeho slová poznáme,Lampu s Ficom? Neviem,kto by to pozeral. Nech ide do normálnej diskusie . Tí,ktorí čtame pána Hríba,vieme,že toto je jeho spôsob myslenia. Vy,čo sa na tom tak čudujete,prečo nejdete na web svojmu idolu Ficovi? čokoľvek pán šéfredaktor napíše,hned sa určitá skupina oddaných Ficovcov na neho vhrne a napáda ho. Najradšej bezu faktov-len nadávky.Bolo by dobre ,keby ste sa pokúsili diskutovať.
-
.muchotrávka jedovatá od .zhnusený | 12. apríl 2011 23:43
Muchotrávka zas ukázala, že je plná jedu, žlče, zla a nenávisti. Toľko demagógia, poloprávd, lží, krivých obvinení, to už nie je povolanie pravicového propagandistu, to už je čistá diagnóza. Muchotrávka, doporučujem ti dobrého psychiatra!
-
.no... od .oleg | 12. apríl 2011 21:07
Kedy pride FICO do Lampy?
-
.pre jeduk od .ev | 12. apríl 2011 20:19
Vy ,pane .ste primitív a tupec. Súdruh ste Vy ,nie pán Hríb,ktorý celé roky prejavuje odpor ku komunizmu priamo,chová sa čestne. Vy sa niekde pred známymi chovaíte ako slušný človek a tu prezentujete vulgarizmy,ktoré patria do krčmy.
-
.kOKOT Hrib od .jeduk | 12. apríl 2011 18:46
Sudruh HRIB, ste vy ale KOKOT
-
.milý Štefan Martoš, od .vermon tales | 12. apríl 2011 17:48
zabudol si na jeden z najdôležítejších faktov, a to ten, že všetok tento marazmus, ktorý prežívame v súčasnosti je ešte stále(!) dôsledkom pánov disidentov a pánov, ktorí sa tesne po revolúcii samonanominovali do čela revolucionárov a na začiatku aj vo vrcholovej politike. Koho asi tak mali ľudia voliť v prvých voľbách po revolúcii? No pochopiteľne - revolucionárov, čiže VPN. Boli to práve oni, ktorí medzi seba dotiahli a akceptovali V. Mečiara. Oni z neho spravili politickú hviezdu, dokonca premiéra republiky a otca národa. Neskôr, keď zistili, s kým majú dočinenia, bolo už neskoro. Aj "vďaka" týmto samozvaným revolucionárom tu dnes máme tento stav, pretože do politiky sa dostávalo čím ďalej tým viac špekulantov a farizejov zo zištnými úmyslami. Kvalitné základy pre "politické myslenie" vytvoril práve Mečiar a jeho ľudia. A to sa nechcem rozpisovať o fatálnej chybe "revolucionárov", keď po ´89-tom veselo nechali aj naďalej bačovať komunistov vo vrcholovej politike (a nielen tam). Takže neskôr to tak isto neboli politici, ktorých si občania dobrovoľne volili, ale samonanominované bezcharakterné a nenažrané prasce, prezlečené za demokratov a humanistov. Iný výber nebol. A nie je ani dnes, bohužiaľ. Naozaj kvalitní, slušní a múdri ľudia (áno, existujú aj takí a nie len výnimočne), ak vidia čo sa vo vysokej politike deje, nemajú záujem o delenie sa o válovy plné špiny a bezcharakternosti.
-
.pre š.Martoš od .ev | 12. apríl 2011 17:43
je potešujúce,že okrem Fico-voličov,sem píšu aj ľudia,ktorí sa racionálne snažia zhodnotiť situáciu. niekedy si pripomeniem,že ako sa asi cítia obete stalinizmu,ked vidia nosiť verejne jeho portréty. Strašné si predstaviť. Naša krajina sa mení pomaly.Ale myslím si,že Fico a tí ,ktorí sa nažia udržať predošlý systém najma cez justičné inštitúcie a prokuratúru,sami cítia,že časť spoločnosti naozaj zmenu chce. Preto tak útočia. No a nekomunistickí politici majú tiež chyby. A Fico voliči sa hned tlačia aj na stránky Týždna,aby ho sem pretláčali,lebo si myslia,že ked sa tí druhí kritizujú,ich vodca nám pomôže . Tu je problém v tom,že komunizmus nebol prehodnotený,takže komunisti sa odvažujú stavať ako obrancovia demokracie.
-
.prečo rastie Fico? od .štefan Martoš | 12. apríl 2011 16:41
Prečítal som si článok Štefana Hríba a reakcie čitateľov. Mám na to tiež svoj názor. Zamyslime sa nad tým, čo je pravým dovodom stúpajúcich referencií Fica, respektíve, čo je dovodom klesajúcich referencií tejto vlády. Na túto skutočnosť má vplyv niekoľko veci. Pokúsim sa uviesť v bodoch vlastný názor. Nežijem na Slovensku a vidím vec chladnejšie. Svojím názorom nevzbudím sympatie. Slovensko je malý stredovýchodoeurópsky štát s veľmi krátkou históriou a politickou a ekonomickou tradíciou. Posledných dvadsať rokov považujem za hodnotový chaos. Slovensku vládli takí politici, akých si občania volili. Mečiar, Slota a Fico je verným obrazom mentality dosť veľkej časti voličov. Práve som čítal, že v Kazachstane sa stal ministrom prosperity prezidentov zať, jeden z najbohatších ľudí v štáte. Akí občania, takí politici. Nie naopak. Politici robia iba to, čo im občania dovolia. Všetko je vecou vyspelosti spoločnosti. Čím vyspelejšia spoločnosť, tým prísnejší výber politikov. Občania sú tým základným kameňom. Vláda a politici možu mať dobré ekonomické vízie. Doležité je, aby týmto víziam rozumeli a verili občania. Po voľbách som očakával širokú objektívnu analýzu posobenia bývalej vlády so všetkými ekonomickými a morálnymi dopadmi na spoločnosť. Rabovačka, ktorá prebiehala na Slovensku dvadsať rokov, by musela zvaliť každú vyspelú ekonomiku. Naším verným obrazom je stav justície. Justícia je verným obrazom spoločnosti, ekonomického stavu a naopak. Napriek mojmu názoru, verím v perspektívu a potenciál občanov tejto spoločnosti. Mnoho občanov má reálne skúsenosti, aké sú podmienky vo vyspelých ekonomikách. Vo vyspelých ekonomikách je nemysliteľné, aby v politike posobili ľudia, ktorí rozkrádajú a rozdávajú štátny rozpočet svojím blízkym, korumpujú a tolerujú korupciu a sú za vraždami opozície. Slovenská justícia je pohrobkom Vladimíra Mečiara. Ak si chce nová vláda udržať volebné preferencie, musí dokazovať, že volebné sľuby neboli iba bonmoty. Hlavnou príčinou klasajúcich preferencií sú kauzy. Na tom padol Fico. Občania berú kauzy ako manželskú neveru. V porovnaní s Ficom sú kauzy v minimálnom počte a výške, ale sú. Je nezodpovednosťou ich podceňovať. Trest za obohacovanie sa može byť iba odchod z politiky a trestný postih bez rozdielu, či sa jedná o Havla, alebo Pavla.
-
.nerastie od .cyrana | 12. apríl 2011 16:13
Fico nerastie, rastú mu len preferencie u novinárov. Dnes keby sa volilo, zostal by % na tom istom ako pri voľbách spred roka. To nie je však chyba Fica, ale neschopnosť tejto vlády si zvýšiť preferencie. Zbytočným zaťažením obyvateľstva odvodami, zvýšením daní pre živnostníkov si popudzuje svojich voličov proti sebe. Samozrejme, že to leje vodu na mlyn opozícii.
-
.pravda od .ev | 12. apríl 2011 15:49
Voľakedy komunisti útočili na Chartu 77,na odporcov režimu v jednom šíku. Teraz je to,čo ich tak strašne rozčuľuje Týžden a pán Hríb. Pán Hríb je novinár,ktorý sa za každých okolností snaží hovoriť kriticky -kritizuje aj konanie pravice. Ale aj v minulosti v kapitalistickom systéme ,ktorí jeho novinári a občania kritizovali,nevznikla situácia,že by za to chceli odísť žiť do komunistických krajín. ´Ficovi voliči nepozanjú také-kritizovať svojho vodcu,ale kritickí občania sú hľadajúci pravdu. To si myslím že niektorí nechápu,ked sem píšu. Nechceme ,aby bola EU socialistická.
-
.hríb od .petík | 12. apríl 2011 15:11
Prečo tento Hríb nepíše články ako skrotiť atóm alebo o superhmote, ktorú vedci predpokladajú ale o Ficovi, nejde mi to do hlavy.
-
.hrib je uplne mimo od .badmf | 12. apríl 2011 14:36
to co tvrdi je retorika OKS. Takze tolko % by ziskal aj keby siel do politiky (ako OKS 0,0nic). Keby hocikto pred volbami povedal, ze zdvihne dane, odvody, bude drahsi benzin,... tak skoncil, aj keby to bol sam Fico.
-
.pohľad do zrkadla od .racio | 12. apríl 2011 14:21
Minimálne 10 percent popularity Fica,je z tvojich blábolov p.Hríb a tebe podobných pisálkov.Vy mu robíte najlepšiu reklamu,svojou nenávisťou a neobjektivitou.
-
.p.Hríb od .losko | 12. apríl 2011 14:17
p.Hríb, ste uplne smiesny, ved vy nevidite alebo nechcete vidiet príklad samoodmenovania zemkovej, korupcia SDKU v cause DU / znova napojenie na cyperske firmy / doslova pohrdanie slavnym ekonomom Miklosom zivnostníkmi a podnikatelmi, neschopnost vlády prijat ucinne zakony, ich rozhadanost, klamstva a lzi? To co tu predvadza tento zlepenec nazyvate aj Vy setrením? sa uz preberte, národ uz zacína byt nas.. ný
-
.dost bolo Hriba od .jarka2 | 12. apríl 2011 13:57
Pan Hrib, Vas uz neberiem vazne. Vasa objektivnost je nenavratne pokrivena, vstupte do SDKU, alebo Mostu a venujte sa teda politike, len preboha nerobte novinarcinu. Na to treba zdravy chraktera a hlavne zdravy rozum. Ja viem, kamaratstvo nepusti. Zavrela by som vsetkych novinarov, ktori sa kamaratia az bratrickuju s politikmi a potom im robia poskokov.
-
.dobré rady so zlým výsledkom od .prospektor | 12. apríl 2011 13:45
Pán Hríb má síce dobré a pekné rady, ale keby sa nimi bola riadila pred voľbami dnešná koalícia, nikdy by neboli vyhrali voľby.
-
.hlavne, že TV šetrí od .radika2011 | 12. apríl 2011 13:39
a Hríba pustí na TV obrazovky, kedysi dávno mi stačilo pozrieť si tie jeho bezbrehé dialógy samého so sebou alebo keď dal priestor Šťastnému, aby nakydal na Širokého, to naozaj bola akože beseda na úrovni, keďže sa jej Široký nezúčastnil, takže na tie jehop demagogické kydy nemám chuť a ani náladu a čudujem sa inteligentým ľudov v SR, že vôbec sledujú tieto hríbove výkaly...
-
.demagogia hraniciaca s klamstvom od .slepy a hluchy | 12. apríl 2011 13:31
...ani jedna jedina zmienka o takmer kazdotyzdennej serii nevynutenych sklandalov a amaterskych preslapov koalicie...
-
.demagogia hraniciaca s klamstvom od .slepy a hluchy | 12. apríl 2011 13:30
...ani jedna jedina zmienka o takmer kazdotyzdennej serii nevynutenych sklandalov a amaterskych preslapov koalicie...
-
.demagogia hraniciaca s klamstvom od .slepy a hluchy | 12. apríl 2011 13:30
...ani jedna jedina zmienka o takmer kazdotyzdennej serii nevynutenych sklandalov a amaterskych preslapov koalicie...
-
.prečo rastie Fico od .katarína Szászová | 12. apríl 2011 07:45
Pretože zlepenec je dôsledok volebného podvodu a nič iné ho nespája, len nenávisť voči Ficovi. Vláda zložená zo strán s úplne rozdielnymi a odlišnými prioritami nikdy nemôže fungovať. Sme toho svedkami už tri štvrte roka.
-
.prečo rastie Fico od .igor Hlavaty | 11. apríl 2011 23:32
Vážený pán Hríb, článok je obsahom veľmi dobrý. Zišla by sa mu ale trochu lepšia forma. Pri záplave informácií jasné rozčlenenie článku do bodov a skrátenie, by prispelo k čitateľnosti a zapamätateľnosti. Prečo to píšem? Vy sám totiž tvrdíte, že má byť dnešná koalícia lepšia pri vysvetľovaní vecí ľuďom. Toto by sa hodilo aj Vám. Ak ste presvedčený, že táto vláda je lepšia, tak ich podpora by mala byť aj Vašim dielom. Ale zjavne sa Vám to až tak nedarí. Prečo tomu tak je? Dôvod pravdepodobne nebude v zlej komunikácii vlády (pre mňa je jasná a čitateľná) ale v plytkosti uvažovania mnohých ľudí. S tým nič nespravíte sebelepšou komunikáciou. Na toto stačí jeden tlčhuba, ktorí nediskutuje, neodpovedá ale stále rozpráva svoje rozprávočky na dobrú noc. S tým sa fakt ťažko bojuje, pretože jemu netreba fakty ani logické argumenty. Stačí mu šplechnúť jednu sprostosť v dvoch vetách. Na druhej strane je treba celý tím ľudí aby dokázal odargumentovať, že to čo Fico šplechol je hlúposť. Na to však už jednoduchí ľudia nemajú bunky, aby tomu porozumeli alebo vôbec vydržali vnímať do konca. :-)
-
.prečo rastie Fico od .igor Hlavaty | 11. apríl 2011 23:31
Vážený pán Hríb, článok je obsahom veľmi dobrý. Zišla by sa mu ale trochu lepšia forma. Pri záplave informácií jasné rozčlenenie článku do bodov a skrátenie, by prispelo k čitateľnosti a zapamätateľnosti. Prečo to píšem? Vy sám totiž tvrdíte, že má byť dnešná koalícia lepšia pri vysvetľovaní vecí ľuďom. Toto by sa hodilo aj Vám. Ak ste presvedčený, že táto vláda je lepšia, tak ich podpora by mala byť aj Vašim dielom. Ale zjavne sa Vám to až tak nedarí. Prečo tomu tak je? Dôvod pravdepodobne nebude v zlej komunikácii vlády (pre mňa je jasná a čitateľná) ale v plytkosti uvažovania mnohých ľudí. S tým nič nespravíte sebelepšou komunikáciou. Na toto stačí jeden tlčhuba, ktorí nediskutuje, neodpovedá ale stále rozpráva svoje rozprávočky na dobrú noc. S tým sa fakt ťažko bojuje, pretože jemu netreba fakty ani logické argumenty. Stačí mu šplechnúť jednu sprostosť v dvoch vetách. Na druhej strane je treba celý tím ľudí aby dokázal odargumentovať, že to čo Fico šplechol je hlúposť. Na to však už jednoduchí ľudia nemajú bunky, aby tomu porozumeli alebo vôbec vydržali vnímať do konca. :-)
-
.ad: uplna pohoda :) od .dano malý | 11. apríl 2011 22:06
kakaduu: "sme (co sa tyka samostatnosti) mlady hlupy narod, ktory si potrebuje preskakat veci, ktore maju ini uz davno storocia za sebou... ...to, ze tu prd funguje, je preto, ze sme hlupi - nie system ani politici - MY VSETCI" # # # # # Vidíš, to by ma nenapadlo - "preskákať si veci", aby sa z nás mohli stať tak inteligentní, vysokohumánni a nerasistickí občania, ako sú v USA, v UK, vo Francúzsku, v Španielsku, v Holandsku, v Nemecku, atd... Čiže - dobyť cudzie územia, preliať státisíce hektolitrov krvi, vyvraždiť pôvodných obyvateľov, zo zbytku urobiť otrokov alebo lacnú pracovnú silu, získať cudzie územia, ktoré patrili pôvodne svojbytným a samostatným národom, získať nerastné bohatstvo z týchto území, atd... a takto si zabezpečiť kvalitný odrazový mostík pre budúcnosť a rozvoj štátu. Poďme na to po vzore "MÚDRYCH" národov, ktoré VŽDY vedeli ako na to: VRAŽDENÍM, OKUPOVANÍM A OKRADNUTÍM iných národov, ktoré neboli až tak "MÚDRE". Na tejto "nádhernej" a mierumilovnej planéte, vždy zatiaľ platilo a platí - silneší a vychcanejší pes j*be. Nie múdrejší. Možno inteligentnejší, ale v žiadnom prípade nie múdrejší. nie sme VŠETCI HLÚPI, ako tvrdíš. V národe Slovenskom je nemálo múdrych ľudí (a vôbec tým nemyslím jednoduchých voličov Fica, Slotu, alebo Mečiara), ale problém je v tom, že aj veľa inteligentných hajzlov. To je najväčší prúser. Tí hajzli zatiaľ nad múdrymi vyhrávajú. Zatiaľ. A nielen na Slovensku! Potrvá to ešte dlho, my sa síce toho už nedožijeme, ale verím v to, že raz sa karta obráti. Kurvafix, veď raz predsa len tá láska a pravda musí zvíťaziť, hoc Havel nám dával týmto výrokom nádej. Falošnú, bohužiaľ. Najhoršie na tom je (najhoršie pre nás, samozrejme), že on veľmi dobre vedel, že je falošná...
-
.krátke zamyslenie sa od .milan Sabo | 11. apríl 2011 18:05
"Táto koalícia evidentne viac šetrí a menej kradne ako jej predchodkyňa." - to mi pripomenulo výrok Mikuláša Dzurindu z čias jeho prvej vlády, ktorý voľne parafrázujem: kradne sa, ale menej ako za Mečiara. To je slovenská politická realita ozaj tak úbohá, že kradnúť menej sa už považuje za pozitívum? Alebo ja som taký idealista? :)
-
.celkom ma pobavila od .noah | 11. apríl 2011 14:26
veta: "Táto koalícia evidentne viac šetrí a menej kradne ..." Pýtam sa naivne, budeme mať niekedy vládu, ktorá nebude kradnúť ??? Z tejto vety zároveň vyplýva skutočnosť, že ktosi, kto tu teraz vládne evidentne patrí do kriminálu... Pán Boh nás opatruj!
-
.uplna pohoda :) od .kakaduu | 11. apríl 2011 12:00
podla mna je vsetko uplne v pohode. sme (co sa tyka samostatnosti) mlady hlupy narod, ktory si potrebuje preskakat veci, ktore maju ini uz davno storocia za sebou. system a politikov by som nedaval do kontrastu s beznymi ludmi, pretoze system stoji na beznych ludoch a politici su rovnako bezni ludia. to, ze tu prd funguje, je preto, ze sme hlupi - nie system ani politici - MY VSETCI. a kedze sa nasa hlupost pomaly dostava do svojho vrcholu, svita nam na lepsie casy. VIVAT SLOVAČ!
-
.uplna pohoda :) od .kakaduu | 11. apríl 2011 12:00
podla mna je vsetko uplne v pohode. sme (co sa tyka samostatnosti) mlady hlupy narod, ktory si potrebuje preskakat veci, ktore maju ini uz davno storocia za sebou. system a politikov by som nedaval do kontrastu s beznymi ludmi, pretoze system stoji na beznych ludoch a politici su rovnako bezni ludia. to, ze tu prd funguje, je preto, ze sme hlupi - nie system ani politici - MY VSETCI. a kedze sa nasa hlupost pomaly dostava do svojho vrcholu, svita nam na lepsie casy. VIVAT SLOVAČ!
-
..Fico, Fico, Fico, Fico, Fico, Fico, Fico, Fico... od .dano malý | 11. apríl 2011 11:28
Tak kratučký článok a v ňom 12x - Fico. Pán hríb, Vám sa o Ficovi zaiste aj sníva, to je už fakt choroba, posadnutie. Kedy sa Vám už konečne vyjasní? Koľko ešte bude musieť pretiecť vody v Dunaji, aby ste konečne pochopili a prišli na to, že nie Fico, ale _celý systém_ je prehnitý? Áno, tento užasný systém a zákony v ňom zakomponované (tie sú vraj v poriadku a za všetko môžu ľudia...bože, koľko alibizmu...). Systém vraj slobodný a demokratický. Ani Matka Tereza, ak by vstala z mŕtvych, by nedala túto anarchiu, tento bordel do normálneho stavu. Aby dosiahla zásadné zmeny v myslení a konaní ľudí, musela by zásadne zmeniť aj pravidlá hry. Pozor, nie návrat do starých časov, ale rozumný kompromis s jasne stanovenými pravidlami, nie túto anarchiu, doslova. Veď tu si robí každý politik čo si len chce. Každý, nielen Fico. A nič...všetko je v poriadku, nikto neporušil zákon, všetci sú bezúhonní, všetko prebehlo legálne(!), pritom rozkradnuté milióny € idú rovno do ich vačkov. Tak potom, sakra, kde je pes zakopaný?! Jednoznačne v systéme, ktorý umožňuje tieto legálne zlodejiny a tunely. Systém ktorý nedokázal odsúdiť a vopchať do basy jedného jediného politika! prečo asi? A pritom dennodenne počúvame a čítame, aké sú to bezcharakterné svine, akí sú to korupčníci a zlodeji. V ´89-tom som sa tešil ako malé decko, že konečne prišla nová doba, lepší a šťastnejší život pre všetkých poctivých a pracovitých. Omyl, hlboký omyl!
-
.preco rastie Fico? od .flamesInMyBlood | 11. apríl 2011 11:09
Pretoze Fico moze svojim tupovolicom nakadit do hrnca s nedelnom polievkou a oni zachrochtaju blahom pricom volici dnesnej koalicie su znechuteni aj daleko mensimi preslapmi a prestavaju volit.
-
.ale je to naozaj dobrý úvodník od .waldi | 7. apríl 2011 12:10
Najrpv som poskytol zasvätený komentár, ale potom som si úvodník aj prečítal a treba upozorniť, že každá veta je svatá pravda. Tiež som si uvedomil, že internetová verzia .týždňa je asi iba odpútavací cieľ pre "armádu SaS", karikatúra určená nenávidíeným liiberálom ... Tvrdenie p. Hríba, že politici nemajú čo "zlepšovať ľuďom život", by sme mali začať považovať za Slovo Božie. Chcel by som ísť ešte ďalej, ako p. Hríb: Upozorňujem, že každý politik do čoho rýpol, aj domrvil. Tak ako populisti (kedy si priznáme, že populisti sú v celom spektre) spôsobili krajine obrovské škody a straty, rovnako prisudzujeme príliš významnú rolu politikom v ekonomike, vrátane reforiem (viem, že s týmto narazím na nesúhlas), ale chcem upozorniť: tak ako nezodpovednosť ľavičiarov a nacionalistov, ktorí svojim sľubujú "výhody", pre pravičiarov veľkým fetišom sú "reformy" - po sľuboch o znižovaní daní, zjednodušení podnikania a zlepšení podnikateľského prostredia to pri najlepších úmysloch vždy dopadne naopak. Dovolím si tvrdiť, že príliš významnú rolu prisudzujeme subjektívnym faktorom: tvrdeniam a názorom "reformátorov" (v skutočnosti ide väčšmi o experimenty, ako o reformy), politikom a lobistom záujmových skupín, ktorí "reformujú" nie preto, aby niečo zlepšili, ale aby vytvorili priestor pre vlastné subjektívne potreby a záujmy (politické, finančné, osobné). Navrhujem: namiesto neustáleho nabúravania zabehnutých mechanizmov, zmeny sadzieb, termínov, povinností, zneisťovania a znervózňovania, až chaosu, čomu dáme nálepku "reforma", nechajme slobodne pracovať trhový mechanizmus, objektívnu zákonitosť, ktorá sama vie rozmiestniť zdroje, oceniť aktíva, a oddeliť zdravé od bezperspektívneho. Nedovoľme znásilňovať trh subjektívnymi politickými, ideologickými, monopolistickými, privatizačnými a mafiánskymi záujmami. Nenechajme sa ovládať ideológiou (ani populistickou, ani pseudokonzervatívne úmyselne nepopulárnou). .............. Súhlasím so 100% uplatnením výzvy p. Hríba: Postačia nám dobré zákony, súdy, polícia, rozumné dane a odvody. Pretože keď začnú politici, monopolisti, ideológovia, mafiáni zasahovať do trhového mechanizmu (ten je z princípu slobodný, čo neznamená liberálny, ale funkčný, priechodný), mechanizmus môžu len zadrhnúť.
-
.zlepenec od .swen | 6. apríl 2011 18:24
Hombre a to ból podla Teba aký zlepenec : bolševik-eštébák . opilec.Už len toto Ti chýba ku štastiu ? Len sa nevytešuj z návratu Stalinovho pohrobka do čela vlády lebo sa z toho zblázniš. Už 2O rokov tu vládne kapitalizmus ,ale nie ten pravý ,ale lavý kapitalizmus. A to len preto, že revolúcia bola iba nežná a komunisti a eštébáci zostali vo svojích neotrasitelných pozíciach aj nadalej, pretože vdaka Mečiarovi a takým bolševikomako si aj Ty neprešiel lustračný zákon,A aj preto to tu vyzerá tak ako za komunistov. Páár rokov čo sa tu snažil Ivan Mikloš spravit poriadok nestačilo.Bolševik nikdy v historii nedokázal vládnut bez toho, aby nekradol a nevraždil svojich politických oponentov. Neteš sa preto na Ficov návrat ale pouč sa konečne z minulosti tak ako vytriezvel Gorbačov z komustického opojenia a podobne aj Dubček.
-
.pridávam sa k preddiskutérom. od .ján Hombré | 6. apríl 2011 08:57
Hríb sklamaní tým zlatým zlepencom,ktorému pomáhal, spolu s ostatními médiami,dostať sa k moci tiež,nerozmýšľajúci,uveril predvolebním populistickým sľubom ako Písmu Svätému,je teraz sklamaní a v zúfalstve sa ich snaží demagogicky,nereálne obhajovať, presne tak demagogicky a nereálne ako to robil aj pred voľbami. A že : Prečo rastie Fico ? Aj otáznik zabudol dať za nadpisom. Možno preto že nepozná odpoved,alebo preto že á z toho traumu a depku. Tak prečo teda rastie Fico ? Je to prirodzený vývoj,lebo s týmto zlepencom zlepení z tzv kresťanov,otvorených antikresťanov, nesocialnych a tiež promadarských-čiže protislovenských politikov ktoré vedia rádoby sociologička,to inak dopadnúťnemohlo. Už som to písal KDHáci nemali ísť do tejto vlády. Narobili si problémy s HIDom aj s Hulíkom. A narobili si velikánsky kopec HANBY ked sa ukázalo že ich predseda je najhorším ministrom tejto vlády. Lenže KDHácka priam živočíšna rozum zaslepujúca nenávisť voči Ficovi íim veleila niečo iné. A za tou ich nenávisťou je sám diabol infiltrovaní do KDHáckyh mozgov.
-
.rastú... od .dedeon | 5. apríl 2011 22:17
...aj napriek tomu, ako je súčasná koalícia "ČESTNÁ, HOSPODÁRNA, ZODPOVEDNÁ, ...", ale iba dovtedy, kým sa to netýka ich SAMÝCH. ...aj napriek tomu, že prakticky všetky MÉDIÁ NADŔŽAJÚ modrákom. ...až teraz začínajú voliči chápať, ako sa nechali DOBEHNÚŤ medovým motúzom ...lebo všetky náklady KRÍZY prenášajú na plecia CHUDOBE ...preto, lebo na riešenie KRÍZY radili Ficovi, ZNÍŽIŤ DANE, ale teraz ich naopak ZVYŠUJÚ ...lebo im išlo v "druhom rade" vždy len o PRIVATIZÁCIU ...preto, lebo keď boli v opozícii, robili také podrazy, ako bojkotovať "LISABONSKÚ ZMLUVU" ...preto, lebo ani LAMPA to nezachráni, aj keď bude naspäť v RTVS
-
.zvláštne, že p. Hríba dávajú rovno do archívu od .??? | 4. apríl 2011 15:29
skôr ako si ho stihne ktokoľvek prečítať. ...... No ... asi vedia prečo ...
-
.pán Hríb, preberte sa! Ženiete Slovensko do Bieloruska! od .waldi | 4. apríl 2011 15:10
KTO JE KTO v tomto absurdistane? ........... (pravičiar) Ďurskovský zadlžil Bratislavu vo výške 100.000.000 € (3 miliardy korún), ale napriek blížiacim sa MS je BA špinavá, rozbitá, zanedbaná a rozkradnutá. !Ľavičiar !Ftáčnik! vyhlasuje: "V prvom rade je rozpočet navrhnutý ako šetriaci, resp. konsolidačný v tom zmysle, že prináša výrazne šetrenie. Výdavky oproti minulému roku klesnú o 22 percenta, bežné výdavky o 4,6 percenta. Reakcia predchádzajúceho primátora pána Ďurkovského na krízu bola tak, že plošne skrátil prostriedky o 3,5 percenta. My sme išli ďalej a nerobili sme to plošne. Prechádzali sme jednotlivé organizácie a snažili sme sa byť veľmi konkrétni. To šetrenie je také, že ako jedná z mála samospráv na Slovensku sme zostavili prebytkový bežný rozpočet. To je základ zdravého fungovania mesta." Zdá sa, že všetci budeme musieť od základu revidovať zaužívané názory, kto rozkráda a zadlžuje, a kto šetrí.
-
.najlepšie konštatovanie od .herta | 4. apríl 2011 12:29
z celého editoriálu:Nikdy, ani pred voľbami, nehovoriť to, čo chce počuť cudzí volič.
Komentáre do diskusie môžu pridávať len predplatitelia Piana. Zaregistrovať sa môžete tu.
Redakcia si vyhradzuje právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM