Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

The Economist: Prečo ženské popové hviezdy kritizujú priemerných mužov

.the Economist .the economist

Sabrina Carpenter cíti, teda ak by sme to posudzovali podľa jej textov, zmiešané emócie voči opačnému pohlaviu. Svojich milencov považuje za atraktívnych, vzrušujúcich – a neuspokojivých.

The Economist: Prečo ženské popové hviezdy kritizujú priemerných mužov

v Manchild, hlavnom singli z jej nového albumu, sa sťažuje, že jej bývalý milenec je „hlúpy“, „pomalý“ a „neužitočný“. Posmešne sa ho pýta, akoby bol jaskynný muž: „Prečo si taký sexy, keď si taký hlúpy? / A ako si prežil na Zemi tak dlho?“

Manchild nie je jediná skladba na albume, ktorá kritizuje priemerných mužov: Sabrina Carpenter sa opakovane zameriava na chlapov, ktorí sotva „umyjú riad“ alebo „zložia stoličku z IKEA“. Americká popová hviezda naznačuje, že jej milenci sú hlúpi, ako keď v skladbe Sugar Talking hovorí: „Máš tieto zjavenia, veľké slovo pre naozaj malú myseľ.“ Niektorí nerozumejú základnej gramatike. V hite Slim Pickins z minulého roka sa sťažuje na muža, ktorý „nepozná ani rozdiel medzi there, their a they are“.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite