Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Ruský fond priamych investícií odmietol tvrdenia denníka The Sun

.tasr .svet

Ruský fond priamych investícií rozhodne odmietol, že by pri jej vývoji bol použitý vzorec vektorovej vakcíny Vaxzevria ukradnutý spoločnostiam Oxford/AstraZeneca.

Ruský fond priamych investícií odmietol tvrdenia denníka The Sun SITA/Alexander Zemlianichenko Jr/ Russian Direct Investment Fund via AP

ruský fond priamych investícií (RFPI), ktorý zodpovedá za marketing vakcíny Sputnik V v zahraničí, rozhodne odmietol, že by pri jej vývoji bol použitý vzorec vektorovej vakcíny Vaxzevria ukradnutý spoločnostiam Oxford/AstraZeneca.

RFPI súčasne označil článok pondelkového vydania britského bulvárneho denníka The Sun, kde sa o tom písalo, za falošný, plný klamstiev založených na informáciách od anonymných zdrojov, informovala v pondelok agentúra Interfax.

Ruský fond dodal, že článok z The Sun je bezvýznamný aj z vedeckého hľadiska, pretože Sputnik V a Vaxzevria „používajú úplne iné platformy“.

 
Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ a fotografií zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite