dlhý čas sa zamýšľam nad tým, ako je možné, že v krajine s tak veľkým problémom s alkoholizmom, momentálne počas pandémie ešte intenzívnejšie spojeným s domácim násilím, zaostávaním vývoja detí či zvýšeným pitím vinou samoty alebo stresu, je pre influencerov o. k. propagovať vodku len preto, že na to zneužíva LGBTI tému. Osobne som, samozrejme, za myšlienky, ktoré sa reklama tvári šíriť, ale nechať sa „opiť” týmto odkazom, ktorý na konci dňa propaguje tvrdý alkohol? Ozaj mi to hlava neberie.
Môj pohľad som zverejnila na svojom Instagrame a opýtala sa na názor ľudí. Veľká väčšina súhlasila, ale prišlo aj pár správ o tom, že tí, ktorí si chcú alkohol kúpiť, to aj tak spravia a myšlienka kampane si zaslúži pochvalu. Podľa mňa je veľmi naivné si myslieť, že podobnej firme v prvom rade ležia na srdci spoločenské problémy keďže „na reklamách nezarábajú lebo tí, čo chcú piť, aj tak pijú“.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.