Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Na Slovensku pribudlo 17 úmrtí na pľúcnu formu ochorenia COVID-19. Minister obrany Jaroslav Naď naznačil návrh o miernejšom lockdowne a následnom plošnom testovaní.

Cez ploty fedora Gála: Od potkaniara k marketérovi

.fedor Gál .stĺpčeky ..cez ploty fedora gála

Pred časom som odmietol dialóg pred publikom s politickým marketérom, ktorý úspešne predáva mizerného politika. Mizerného a nebezpečného. O čom by sme dialógovali? O svojich vierach? O honorároch, ktoré máme rádovo odlišné?

Cez ploty fedora Gála: Od potkaniara k marketérovi

na kritickú glosu režiséra Víta Klusáka, adresovanú Babišovmu marketérovi Prchalovi, ten reagoval slovami: „Ja by som to napísal lepšie.“ Mal povedať „sledovanejšie“. 

Desí ma tandem mizerný politik – zručný marketér. A úplne najviac herec a politik v jednej osobe, ktorých marketéri milujú obzvlášť. Je to ako zlý sen. 

 Ten zlý sen mi pripomína starú povesť o potkaniarovi, ktorý spolu s komplicmi za zvukov ľúbivej melódie vedie ľudí do záhuby. Vďaka nim sa uberáme k priepasti radostne. 

Skrátim to: marketéri v službách potkaniarov sú zlo. Sypať si dodatočne popol na hlavu s tým, že som naletel, ako milióny iných, je prinajlepšom pokrytectvo.  

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite