Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Akcia .týždňa: Presvedč jedného nevoliča

Na čerstvom vzduchu sa šírila aróma

.vladimír Ledecký .stĺpčeky .svet hrhovského starostu

Môj krátky poznávací zájazd na Sardínii ovplyvnilo daždivé počasie. Na Slovensku nezvyčajné teplo a na ostrove v Stredozemnom mori neustávajúci dážď a teplota mierne prekračovala dvojciferné číslo. 

Na čerstvom vzduchu sa šírila aróma Natália Ložeková / natalialozekova.sk

ja by som si v pokoji v prenajatom byte čítal knižku, popíjal vínko, ktoré sme dostali v cene ubytovania, ale manželku dážď neodradil. „Ideme do nejakého nákupného centra," vyhlásila. Na moju otázku, čo potrebujeme kúpiť, som nedostal odpoveď, iba nepekný pohľad. Tak som radšej šiel s ňou. Celý deň sme chodili a nenašli nič, čo by sa podobalo nákupnému centru. Boli to len väčšie či menšie obchodíky. Tešil som sa z toho, ale neopovážil som sa to dať najavo. Na každej ulici nejaký malý obchodík, mäsiar, pekár, predajca lokálnych vín, dizajnový nábytok či domáce potreby. Najviac mi imponovali tie účelovo vybudované tržnice a v nich domáci tovar, predávajúci domáci výrobcovia či pestovatelia. Produkty voňajúce sviežosťou. Na čerstvom vzduchu sa šírila aróma, nič nezabalené vo vákuových obaloch.

Doma samé reťazce, Billa, Kaufland, Tesco, Lidl či Merkury Market.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite