žijeme už v iných časoch. Nemôžeme si dovoľovať to, čo kedysi, keď nás „chránila“ železná opona. Značky sa nekradnú, lebo to môže dopadnúť zle. Tibor si ale veci overil a vysvitlo, že „modrú notu“ môže pre klub použiť. Úžasné, na Slovensku máme svetový klub. Takýmto niečím sa môžu pochváliť len New York, Miláno a Tokio.
Komplikovanejšie, vlastne úplne nemožné, by to bolo, keby ste túto značku použili pre vaše nové hudobné vydavateľstvo. Blue Note je totiž jeden z najstarších jazzových labelov. V tomto roku oslavuje 85 rokov od svojho vzniku a s náskokom asi 4-tisíc hlasov vedie aj v rebríčku najlepších vydavateľstiev Down Beatu. Oslavy sú veľké.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.