ste organizátorom jedného z najprestížnejších cyklistických pretekov a práve pripravujete jeho stú edíciu. Všetko musí byť dokonalé a v ideálnom prípade aj napínavé až do posledného momentu. Čo spravíte? Po prvé, čisto z marketingového hľadiska umiestnite cieľ na námestie pred Milánsky dóm. Povrch tam síce pre cyklistov nie je vôbec ideálny, ale to je druhoradé. A po druhé, z poslednej etapy spravíte časovku – obligátny dojazd so šampanským v ruke premeníte na naháňačku, pri ktorej o víťazovi trojtýždňových pretekov rozhodne zopár sekúnd.
Tak nejak vyzeralo tohtoročné Giro d'Italia.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.