Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Ospravedlnenie Rastislavovi Mydlárovi

.redakcia .spoločnosť

Dňa 17. 01. 2022 bol na webovej stránke časopisu .týždeň publikovaný článok s názvom „Odomykáme: Kto robí biznis na Ministerstve pôdohospodárstva?“, a dňa 29.01.2022 bol zverejnený článok s názvom „Minister Vlčan pri obhajobe predražených nákupov zavádza“, autorom ktorých je Patrik Magdoško.

v článkoch sme okrem iného uviedli niekoľko nepresných a zavádzajúcich informácií. V článkoch sme použili nepresné informácie; neboli overené a sú v zjavnom rozpore s oficiálnymi údajmi zverejnenými na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Svojím spôsobom spracovania vo vzťahu k osobe Rastislava Mydlára a spoločnostiam STABO, s. r. o. a SWK machinery s. r. o., v spojení s dotknutým verejným obstarávaním, sme takto navodili dojem podozrenia spojitosti uvedených osôb s „podivným nákupom a verejným obstarávaním ušitým na mieru, a to v 55 prípadoch“. Taktiež sme v článku z dňa 17.01.2022 mylne uviedli, že suma 1,2 mil. eur putovala za vystavenie faktúr. Vyčíslenie uvedenej sumy vychádzalo z neoverených predpokladov autora článku. Za tieto pochybenia a zásah do jeho práv sa Rastislavovi Mydlárovi a spoločnostiam STABO, s. r. o. a SWK machinery s. r. o. ospravedlňujeme.

Tento text ste mohli čítať len vďaka našim predplatiteľom. Pridajte sa k nim a predplaťte si .týždeň.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite