internet vytláča z trhu na okraj printové médiá a keďže internet nemá hranice, akoby aj medializované informácie boli bez hraníc. A orientuj sa potom v nekonečne!
Zlé správy vytlačili dobré, obraz vytlačil slovo. Posolstvo sa stáva dotykom s emóciou – zväčša negatívnou. Tma víťazí nad svetlom, kam až dovidíme.
Množstvo pestrých emócií si hľadá adresáta. Tí sa rozhodujú intuitívne a podľa melódie. Natŕčajú uši a reagujú situačne. V tme to ani inak nejde.
Senzormi sú jednotlivé a kolektívne duše. Kritériá výberu diktujú „slúchadlá“ – moje štandardizované slúchadlá vyrobené v Číne či kde.
Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.