Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Fedor Gál: Koniec médií, ako sme ich poznali?

.fedor Gál .spoločnosť

Zdá sa, že aktuality vytlačili z médií na okraj myšlienky. Súčasne však aktualita prestáva byť aktualitou už takmer v okamihu, keď je zverejnená.

Fedor Gál: Koniec médií, ako sme ich poznali? Andrej Bán

internet vytláča z trhu na okraj printové médiá a keďže internet nemá hranice, akoby aj medializované informácie boli bez hraníc. A orientuj sa potom v nekonečne!

Zlé správy vytlačili dobré, obraz vytlačil slovo. Posolstvo sa stáva dotykom s emóciou – zväčša negatívnou. Tma víťazí nad svetlom, kam až dovidíme.

Množstvo pestrých emócií si hľadá adresáta. Tí sa rozhodujú intuitívne a podľa melódie. Natŕčajú uši a reagujú situačne. V tme to ani inak nejde.

Senzormi sú jednotlivé a kolektívne duše. Kritériá výberu diktujú „slúchadlá“ – moje štandardizované slúchadlá vyrobené v Číne či kde.

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.posledné
.neprehliadnite