Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Kampaň „Robko si zaslúži sedieť“ obletela Slovensko, bilbordy im najprv nechceli vyvesiť

.dominik Harman .rozhovory

Nakoniec im pomohla firma, ktorá zas odmietla na jar vylepiť Shootyho bilbordy. Vnímame čo sa deje v spoločnosti, nerobili by sme pre hocikoho, hovorí riaditeľ reklamnej agentúry Autentik Šimon Škoviera.

Kampaň „Robko si zaslúži sedieť“ obletela Slovensko, bilbordy im najprv nechceli vyvesiť Autentik

šimon Škoviera pracuje v reklame desať rokov. Po skúsenostiach z veľkých reklamných spoločností ako Made by Vaculík či Core4 v januári 2018 založil vlastnú agentúru Autentik. Začiatkom augusta obletela celé Slovensko kontroverzná kampaň ich klienta Sadkay so sloganmi „Aj Hranol si zaslúži sedieť" či aj „Robko si zaslúži sedieť“. V rozhovore hovorí, ako táto kampaň vznikala, kde vidí etické hranice v reklame a aké kampane v minulosti odmietol robiť.

pred pár dňami obletela celú krajinu jedna z vašich kampaní. O čo išlo?

Bola to kampaň pre slovenského výrobcu sedačiek Sadkay. S kampaňou sme prišli za nimi s tým, že si myslíme, že by im mohla veľmi pomôcť. Oni sú začínajúca firma, nemajú veľa zákazníkov, ani showroom nemajú taký, že by doň chodili davy ľudí. Našou ambíciou bolo vymyslieť kampaň, ktorá môže mať nejaký mediálny presah a zabezpečiť im PR v podstate „zadarmo."  

do kampane ste teda išli s tým, že ju chcete vidieť najmä ako virálnu vec, ktorá sa šíri medzi ľuďmi, áno?

Viralita ako taká nie je nič, s čím sa dá kalkulovať, klientovi sme žiadne desaťtisíce ľudí nesľubovali. Klient si návrh reklamy pozrel a bol ním nadšený. Aj s malým rozpočtom ktorý na reklamu majú, sme to dokázali nafotiť, náš grafik Peťo Sekelský tomu dal vizualitu a dali sme to von. Od prvotného nápadu po vyvesenie bilbordov neubehlo viac ako dva týždne. Prvá bilbordová spoločnosť nám však bilbordy vyvesiť odmietla.

ktorá? 

 

Celý článok si môžete prečítať, ak si kúpite Digital predplatné .týždňa. Ponúkame už aj možnosť kúpiť si spoločný prístup na .týždeň a Denník N.

predplatiť

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia
.neprehliadnite