Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Moja dm-App prepája digitálne služby a predajne dm Nová aplikácia dm s množstvom výhod

.sponzorované .promotion

Od 1. apríla spúšťa dm novú mobilnú aplikáciu Moja dm-App, vďaka ktorej môžu zákazníci nakúpiť ešte pohodlnejšie, rýchlejšie a jednoduchšie, využívať rozsiahlejšie funkcie e-shopu dm a taktiež využívať jej výhody pri nákupe v predajni dm. Novinkou a jedným z najväčších benefitov je možnosť jej prepojenia so zákazníckym kontom v e-shope dm, vďaka čomu získajú zákazníci možnosť aktivácie a uplatnenia kupónov aj pri nákupe cez aplikáciu alebo e-shop dm.

Moja dm-App prepája digitálne služby a predajne dm  Nová aplikácia dm s množstvom výhod

v aplikácii je okrem nákupného zoznamu implementovaný aj nákupný skener, ktorý po oskenovaní čiarového kódu ponúka ďalšie užitočné informácie o produkte. Výhodami sú aj zobrazenie dostupnosti tovaru v obľúbenej predajni dm a  možnosť využita rýchleho online nákupu s expresným vyzdvihnutím tovaru v predajni dm už o tri hodiny. Pri nákupe v dm nie je potrebné používať plastovú kartičku, stačí predložiť QR kód z aplikácie. Stiahnuť si ju možno zadarmo v aplikáciách Appstore a Google Play. 

Náš e-shop mojadm.sk sa vyvíja naozaj dynamicky vďaka našim zákazníkom, ktorí sa prostredníctvom online priestoru informujú o produktoch, ich zložení a využití. Je to skutočne naša najväčšia ‚predajňa‘. So zavedením Mojej dm-App chceme vytvoriť prepojenie naprieč všetkými kanálmi a napĺňať tak potreby svojich zákazníkov ponukou šitou na mieru a podporiť tak medzinárodné omnichannel smerovanie,“ vysvetľuje Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti. 

Medzi najväčšie výhody novej aplikácie patria:

  • možnosť rýchleho nákupu prostredníctvom svojho smartfónu,
  • možnosť využitia služby expresné vyzdvihnutie v predajni dm,
  • veľmi jednoduchá možnosť uloženia svojich obľúbených produktov do záložky Môj nákupný zoznam– kliknutím na srdiečko pri vybranom produkte,  
  • personalizované odporúčania v záložke Moje produkty – tipy na exkluzívne, trendy a podobné výrobky, ktoré zákazník obvykle nakupuje,
  • praktický produktový skener – pri oskenovaní produktu v predajni dm alebo v domácom prostredí sa zákazníkovi v aplikácii zobrazí jeho detailný opis, 
  • možnosť uplatnenia všetkych kupónov a extra kupónov pri nákupe cez aplikáciu, e-shop dm, ako aj pri nákupe v predajni dm. 

dm stavia na rozvoji rozsiahlejšej omnichannel stratégie. Úlohou novej aplikácie Moja dm-App je ešte užšie prepojiť potreby zákazníkov v oblasti stacionárneho nákupu, digitálnych služieb, ako aj úspešného zákazníckeho programu active beauty. 

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite