Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Férová nadácia O2 vracia rozum na internet. Rozdá pritom až 60 000 EUR

.sponzorované .promotion

Spoločnosť O2 spustila celospoločenskú iniciatívu, ktorej cieľom je upozorniť ľudí na nebezpečenstvo hoaxov a konšpirácií, šírenie ktorých môže mať negatívny dopad na ich blízke okolie, ale aj celú spoločnosť. Kampaň bola spustená v rámci iniciatívy Dátuj zodpovedne, ktorá si kladie za cieľ zodpovedné využívanie mobilných technológií a internetu.

Férová nadácia O2 vracia rozum na internet. Rozdá pritom až 60 000 EUR

jednou z nosných aktivít kampane, ktorá okrem upozornenia ponúka aj riešenie vzniknutej situácie, je otvorenie grantového programu Férovej nadácie O2 s názvom Vráťme spolu rozum na internet. Grantom v celkovej sume až 60 000 EUR podporí Férová nadácia také projekty, iniciatívy, či platformy, ktoré vzdelávajú deti, žiakov a učiteľov ku kritickému mysleniu, podporujú mediálnu gramotnosť, či odhaľujú dezinformácie a konšpiračné teórie na internete.

„Technológie sú dobrý sluha, ale zlý pán. Vo Férovej nadácii sa dlhodobo venujeme takým projektom, ktoré okrem inovatívneho vzdelávania formujú kritické myslenie mladých a učia ich odlíšiť seriózne správy od hoaxov a dezinformácií. Práve konšpirácie majú teraz vďaka internetu a sociálnym sieťam nevídanú silu. Nesmieme to pritom brať na ľahkú váhu, v krajnom prípade môžu takéto správy ublížiť vám, aj vašim blízkym. Preto je dôležitá prevencia, mediálna gramotnosť a kritické myslenie,“ hovorí Igor Tóth, CEO O2 a predseda správnej rady Férovej nadácie.

Do grantového programu O2 Digitálna škola sa môžete prihlásiť na https://spolocnost.o2.sk/ferova-nadacia/grantovy-p... do 19. júna 2021. Štatút grantovej výzvy s presnými podmienkami zapojenia Vášho projektu nájdete rovnako na webe.

Prihlásené projekty musia mať verejnoprospešný rozmer, byť zamerané na širokú cieľovú skupinu a musia byť realizované do 31.12.2021.

Viac informácií o kampani nájdete na https://datujzodpovedne.sk/.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite