Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

2. ročník Social Awards Slovakia prichádza

.sponzorované .promotion

Už prvý ročník najväčšej ankete v online priestore na Slovensku zaznamenal veľký úspech, 2. ročník chce na neho nadviazať. Organizátor spoločne s moderátormi dnes na tlačovej konferencii predstavil novinky, ktoré sprevádzajú pokračovanie úspešného projektu.

2. ročník Social Awards Slovakia prichádza

tváre a moderátori projektu Veronika Cifrová-Ostrihoňová a Matej „Sajfa“ Cifra sa opäť zhostili svojich úloh. Hlavná myšlienka a claim ankety: “S vplyvom prichádza zodpovednosť“. Rovnako aj názov, ocenenie však dostalo svoje charakteristické pomenovanie - SOWA.

oceniť prínos pre spoločnosť

„Prvý ročník bol doslova punk rock, robili sme ho v čase pandémie, presuny, obmedzenia…Nakoniec sa uskutočnil na jeseň, chceme zachovať pôvodnú myšlienku, aby sa oceňovanie konalo v prvej polovici roka. Ideme do náročného obdobia, ale je to vývza, s ktorou sa rozhodne popasujeme. Prinášame množstvo noviniek, hlavná myšlienka však ostala,“ povedal organizátor ankety Štefan Šperka. “Pomenovanie projektu vzniklo spojením písmen z pôvodného názvu a SOWA nám prišlo príjemné vizuálne aj na prvé počutie nás to zaujalo. Social Awards Slovakia ostáva súčasťou loga aj pomenovania celej ankety,” pokračuje Šperka.

Tvárami projektu ostali tak ako v predošlom ročníku Veronika Cifrová Ostrihoňová a Matej “Sajfa” Cifra. „Rozhodli sme sa pridať aj po druhýkrát k tomuto projektu, pretože sa nám páči jeho myšlienka oceniť ľudí aktívnych na sociálnych sieťach a spolupráca na prvom ročníku bola príjemná,” povedali moderátori. 

Slováci budú opäť hlasovať v dvojkolovom hlasovaní na webstránke https://www.socialawardslovakia.sk/ a postupne rozhodnú o troch finalistoch v každej kategórii. Hlasovanie v prvom kole bude prebiehať do od 22. februára do 22. marca. Do druhého kola postúpi v každej kategórii už iba 7 influencerov s najvyšším počtom hlasov. Hlasovanie v druhom kole bude prebiehať od 24. marca do 24. apríla. Po skončení hlasovania postupujú do finále prví traja z každej kategórie, pričom sa spočítajú hlasy z oboch kôl. Kategórií je tento rok 12 hlavných, jedna Cena poroty a cena pre TOP osobnosť sociálnych sietí, ktorá vzíde z SMS hlasovania.

To je v tomto ročníku novinkou, ľudia budú môcť svojim obľúbencom poslať SMSku v tvare SOWA medzera a číslo nominovaného, ktoré je uvedené pri každom mene na stránke www.socialawardslovakia.sk. Cena SMS správy je 1,60 eur a každý týždeň môže jeden z hlasujúcich vyhrať 500 eur a na konci celého hlasovania až 10 000 eur. Zároveň sú všetky SMS hlasy zapojené aj do žrebovania o vecné ceny z online hlasovania.

Vylepšením prešla aj metodika výberu nominovaných. V 12 kategóriách prešlo sitom 15 osobností sociálnych sietí v každej kategórií a vyberali ich agentúry Socialists a Starmedia, ktoré sú zároveň odborným garantom ankety. 

Výsledky ankety sa široká verejnosť, ale i zapojení influenceri dozvedia 15. mája počas slávnostného galavečera, ktorý naživo odvysiela Televízia DOMA od 20.30. Režisérom programu bude Richard Raiman. „Ako najsilnejšie médium na sociálnych sieťach sa opäť radi pripájame k ankete Social Awards Slovakia. Teší nás, že projekt napreduje, preto sme sa rozhodli, že mu tento rok nájdeme priestor aj v televíznom vysielaní,” povedal Michal Borec, riaditeľ marketingu a PR televízie Markíza.

Generálnymi partnermi ankety sú investičná skupina Proxenta a spoločnosť Platon Life. Proxenta je partnerom ankety už druhý rok. „Sme radi, že môžeme byť súčasťou tohto príbehu a opäť ho podporiť. V Proxente vieme, čo to znamená vyrásť z nuly a budovať postupne úspešnú firmu alebo brand. Verím, že úspech Social Awards Slovakia aj v týchto neľahkých časoch Slovákom ukáže pozitívny príklad. Ak niečomu veríte, tak sa oplatí do vášho sna investovať čas, energiu a aj peniaze. Všetkým zúčastneným držíme palce,“ povedal majiteľ a CEO Proxenty Pavol Kožík.  

Svoje rozhodnutie podporiť projekt Social Awards Slovakia vysvetľuje aj Daniel Tanner, CEO Platon Finance: „Dôvodom, prečo sme sa zapojili do tohto projektu je nápaditosť a cesta ako oceniť talent prezentujúci na sociálnych médiách. Páčila sa nám idea a obrovský zásah Social Awards Slovakia do komunity influencerov a rovnako aj ich sledovateľov. Sme veľmi radi, že môžeme byt súčasťou práve tohto typu projektu pretože rovnako ako Social Awards Slovakia, aj my budujeme a sledujeme nové trendy v modernom svete  a postupne budujeme digitálny svet. 

Hlavnými partnermi Underwear by Queen Plačková a zubná klinika Doktor Martin. Partnermi sú Klinika ENVY, Best Wine Distribution a mediálnymi partnermi televízia Markíza a Startitup. 

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite