Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

BILLA plánuje výrazne posilniť podporu domácich výrobcov potravín

.sponzorované .promotion

Spoločnosť BILLA plánuje od februára budúceho roka odštartovať dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov. Súčasťou tohto konceptu bude vzdelávanie a informovanie širokej verejnosti o tradíciách, výhodách a ľudských príbehoch, ktoré sú spojené so slovenskými potravinami a dodávateľmi.

BILLA plánuje výrazne posilniť podporu domácich výrobcov potravín

„Ide o konzistentný, komplexný a dlhodobý program podpory slovenských výrobkov, ktorý sme pripravili po vzájomnej komunikácii s našimi dodávateľmi ale i zákazníkmi. Nadväzujeme na dôveru spotrebiteľov v slovenské potraviny a chceme podporiť nielen kvalitu a domácich dodávateľov, ale aj tradície, zvyky a kultúru nakupovania. Budeme veľmi radi, keď naši zákazníci kúpou slovenských potravín symbolicky potrasú rukou stovkám slovenských firiem, farmárov a pestovateľov, s ktorými BILLA spolupracuje,“ uviedol pri príležitosti predstavenia konceptu Ministerstvu pôdohospodárstva a rozvoja vidieka (MPRV) Slovenskej republiky generálny riaditeľ siete supermarketov BILLA Dariusz Bator. 

„Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny, čo nám dokazuje aj séria reprezentatívnych prieskumov, preto právom možno označiť túto novú etapu v modernom maloobchode ako boom v záujme a preferencii slovenských potravín samotnými zákazníkmi,“ pokračuje D. Bator. 

Slováci sú hrdí na slovenské tradície, zvyky a symboly. Nehanbia sa nosiť šaty s folklórnymi prvkami, či písať s perom s ornamentami a čoraz viac si vychutnávajú aj typicky slovenské potraviny. 

BILLA sa rozhodla, že bude odmeňovať tých zákazníkov, ktorí budú nakupovať slovenské výrobky. Podrobnosti však zatiaľ neprezrádza, necháva si to na komunikáciu v budúcom roku. BILLA tiež pripraví špeciálny vernostný program, komunikáciu v predajniach a v letákoch.

„Kladieme dôraz na dostupný široký sortiment slovenských produktov a ich predaj. Sami sme si dali záväzok, že navýšime o 10 % podiel predaja slovenských výrobkov. Efektívnou navigáciou zákazníka prevedieme v predajni k slovenskej kvalite. Nasmerujeme zákazníka k tomu, ako ľahko nájsť slovenské produkty v predajni,“ dodáva na záver generálny riaditeľ BILLA.

o spoločnosti

Spoločnosť BILLA, s.r.o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov. V súčasnosti ich prevádzkuje viac ako 150 a zamestnáva viac ako 4 500 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami cenovo výhodné produkty Clever, výrobky pod značkou BILLA, organické produkty BILLA BIO a domáca Slovenská farma. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov. 

kontakt pre médiá:

  • Ing. Kvetoslava Kirchnerová, hovorca spoločnosti BILLA
  • BILLA s.r.o., Bajkalská 19/A , 821 02  Bratislava
  • e-mail: k.kirchnerova@billa.sk
  • mobil: +421 911 110 672
  • telefón: +421 2 48 242 891
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite